news-background
news-background

الیزابت ماس علت کناره‌گیری از فیلم Power of the Dog را فاش کرد

ماس فاش کرد که چرا از فیلم «قدرت سگ» کناره‌گیری کرده است.

«الیزابت ماس» در مصاحبه جدیدی با مجله «امپایر» فاش کرده است که چرا از بازی در نقش «رز» در فیلم «قدرت سگ»‌ (The Power of the Dog) ساخته «جین کمپیون» کناره‌گیری کرده است. این نقش در نهایت به «کریستن دانست» سپرده شد.

ماس پیش‌تر در سریال «بالای دریاچه»‌ (Top of the Lake) سابقه همکاری با کمپیون را داشته است. او می‌گوید «ای کاش» می‌توانست در وسترن نامزد اسکار هم با این فیلمساز نیوزلندی همکاری کند. «قدرت سگ» ۱۲ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم برای دانست را دریافت کرد. کمپیون نیز در بخش بهترین کارگردانی برنده اسکار شد.

ماس می‌گوید: «دشوار است، برای اینکه واقعاً می‌خواستم انجامش دهم و من و جین یکی دو سال در موردش حرف زده بودیم. اما من و او در آن فرایند با یکدیگر مهربان بودیم و می‌دانستیم که گاهی این شرایط جور در نمی‌آید، و واقعاً کسی مقصر نیست.»

ماس در مورد بازی دانست می‌گوید: «واقعاً خوشحالم که کریستن بازی کرد چون به عنوان یک بازیگر برای او احترام زیادی قائلم. فکر می‌کنم اگر آن نقش به بازیگری می‌رسید که دوست نمی‌داشتم، شاید ناراحت می‌شدم.»

ماس که به زودی در «دختران درخشان» (Shining Girls) اپل تی‌وی+ دیده خواهد شد، در پایان می‌گوید: «واضح است که فیلم زیبایی است. دست آخر خوشحالم که ساخته شد، اما می‌توانم بگویم که تنها ناکامی‌ام همکاری دوباره با جین است.»

این بازیگر ۳۹ ساله می‌گوید احتمال تولید فصل سوم «بالای دریاچه» همچنان وجود دارد: «چندین بار به [کمپیون] گفته‌ام، «فقط لب تر کن. بگو به کدام کشور بروم، و خواهم رفت.»»

ماس علت کناره‌گیری از «قدرت سگ» را همزمان شدن فیلمبرداری این وسترن با فصل اخیر «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) ذکر می‌کند. او با فصل چهارم این مجموعه برای اولین بار کارگردانی را تجربه کرده است:‌ «کاری که می‌خواستم انجام دهم [کارگردانی] در این سریال بود، چون از آگاهی‌ام از آن بسیار زیاد بود و می‌خواستم گامی پیش‌تر بگذارم. احساس کردم که می‌توانم انجامش دهم. و در نهایت خیلی خیلی لذت بردم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید