news-background
news-background

مارک والبرگ: خواست خداوند بود که میلیون‌ها دلار برای فیلم مذهبی Father Stu هزینه کنم

«پدر استو» (Father Stu) تازه‌ترین فیلم «مارک والبرگ» داستانی در مورد یک بوکسور آماتور به نام «استوارت لانگ» روایت می‌کند که به یک کشیش تبدیل می‌شود. والبرگ در مصاحبه با «اینسایدر» می‌گوید «میلیون‌ها میلیون دلار» از جیب برای این فیلم مذهبی هزینه کرده و از «مل گیبسون» الهام گرفته است که برای «مصائب مسیح» (The Passion of the Christ) ۳۰ میلیون دلار از ثروت شخصی‌اش را خرج کرد.

والبرگ می‌گوید: «خوب، من همیشه می‌خواهم روی خودم قمار کنم. فیلمنامه را به دست چند نفر رساندم تا شاید بسازندش، اما نساختند. و طبیعی بود که مسئله‌ای فردی باشد. هر کسی در مورد این موضوع احساس خودش را دارد. برخی فکر می‌کنند که ناامیدکننده است چون در پایان فیلم بیمار می‌شود. آن‌ها روحیه و احساس و نهایتاً اینکه چقدر الهام‌بخش است را درک نکردند.»

والبرگ اضافه می‌کند: «احساس کردم با توجه به اینکه مل با «مصائب» همین کار را کرده، من هم سعی‌ام را بکنم. اما اگر سرمایه‌گذار پیدا می‌کردم بحث کاملاً متفاوتی می‌شد، چون که معمولاً کسی که چک را می‌نویسد چیزهایی به فیلمنامه اضافه می‌کند و می‌خواهد در فرایند تولید مشارکت کند. بنابراین فکر کردم که بهتر است وارد عمل شود و کنترل کامل را به دست بگیرم.»

والبرگ در پاسخ به این پرسش که چه میزان از ثروتش را صرف تولید این فیلم کرده می‌گوید: «اجازه دهید فقط بگویم که میلیون‌ها و میلیون‌ها دلار برای این فیلم هزینه شد.» او اضافه می‌کند که هزینه‌های جداگانه‌ای برای اخذ مجوزهای لازم موسیقی فیلم صرف شده و دو تن از دوستان والبرگ نیز در تولید مشارکت کرده‌اند.

این بازیگر ۵۰ ساله اضافه می‌کند که هر روز برای ساخته شدن این فیلم «دعا» کرده است: «نمی‌توانم موفقیت این فیلم را به نام خودم بزنم چون خداوند من را انتخاب کرد تا آن را بسازم.»

دیگر بازیگران فیلم «مل گیبسون»، «جکی ویور»، «کودی فرن»، «ترسا روییز» و «نیکو نیکوترا» خواهند بود. سونی پیکچرز «پدر استو» ۱۳ آوریل در سالن‌های سینما اکران شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید