news-background
news-background

دیوید لینچ شایعه اکران پروژه‌ای جدید در جشنواره کن ۲۰۲۲ را تکذیب کرد

این هفته نشریاتی چون «ورایتی» از «منابع آگاه» نقل کردند که «دیوید لینچ» پروژه‌ای در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ اکران می‌کند و با «لورا درن» همکاری کرده است. با این حال، لینچ در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» برای معرفی نسخه ترمیم‌شده و 4K «امپراطوری درون» (Inland Empire) این شایعه را تکذیب می‌کند.

لینچ پس از مطرح شدن پرسشی در رابطه با این شایعه می‌خندد و می‌گوید: «هیچ فیلم جدیدی از من بیرون نمی‌آید. سراسر شایعه است. این پاسخ من است. چنین اتفاقی نخواهد افتاد. پروژه‌ای ندارم. هیچ‌چیزی در کن ندارم. مایه تأسف است. باعث شد که مردم فکر کنند: «وای، چه خوب.» اثر جدیدی وجود دارد، اما مال من نیست. نمی‌دانم اثر کیست. می‌گویند اثر جدیدی به کن می‌رود، اما نمی‌گویند اثر کیست، و بعضی تصور کردند که فیلم من است، اما نیست.»

این کارگردان اضافه می‌کند: «هر روز بر روی نقاشی و مجسمه‌سازی کار می‌کنم. و بر روی نسخه تصحیح-رنگ-شده «بزرگراه گمشده» (Lost Highway) کار کرده‌ام.»

در گزارش‌های غیررسمی آمده بود که فیلم جدید لینچ «ویستریا» (Wisteria) با بازی «لورا درن» و «نایومی واتس» برای نت‌فلیکس است. فهرست فیلم‌های پذیرفته شده کن امسال و اعضای هیأت داوران پنجشنبه آینده معرفی خواهند شد. «ورایتی» گزارش داده بود که «اصغر فرهادی» یکی از گزینه‌های «قوی» نشستن بر کرسی ریاست کن امسال است.

لینچ اوایل سال ۲۰۲۰ فیلم کوتاهی به نام «جک چه کار کرده؟» (What Did Jack Do) را در نت‌فلیکس پخش کرده و در سال ۲۰۱۷ با «تویین پیکس: بازگشت» (Twin Peaks: The Return) به جشنواره کن رفته بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید