news-background
news-background

اولین تریلر فصل چهارم Stranger Things

[حاوی اسپویلر از فصل سوم «چیزهای عجیب»]

در اولین تریلر فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) به نظر نمی‌رسد که قدرت‌های شخصیت «الون» با بازی «میلی بابی براون» بازگشته باشد. در این تریلر «مایند فلیر» هشدار می‌دهد که «جنگ در راه است.» دیگر بازیگران سریال «سدی سینک»، «جو کیری»، «ناتالی دایر»، «چارلی هیتون» و «مایا هاک» بوده‌اند.

فصل چهارم با تأخیری دو نیم ساله روی ایر می‌رود، و داستانی روایت می‌کند که شش ماه پس از وقایع فصل پیشین در «استارکورت مال» روی می‌دهد. بازیگران نوجوان این سریال از جمله «میلی بابی براون»، «نوآ اشنپ»، «فین وولفهد»، «کیلب مک‌لاکلین»، «گیتن ماتارازو» به سنین جوانی رسیده‌اند.

نتفلیکس چند هفته قبل تأیید کرد که سریال «چیزهای عجیب» را با فصل پنجم به پایان می‌برد. در بیانه برادران دافر آمده بود: «هفت سال قبل، سیر تکامل کامل داستان «چیزهای عجیب» را طرح‌ریزی کردیم. در آن زمان، پیش‌بینی می‌کردیم که داستان چهار تا پنج فصل ادامه پیدا کند. به ما ثابت شد که قالب چهار فصل برای این داستان کوتاه است، اما – همان‌گونه که خودتان خواهید دید – به سمت بخش پایانی پیش می‌رویم. فصل ۴ فصل ماقبل پایانی و فصل ۵ فصل آخر آخر خواهد بود.»

«راس دافر» پیش‌تر به «تادام» نتفلیکس گفته بود که لحن و فضای سریال در فصل چهارم با سه فصل قبل متفاوت است: «وقتی چند سال قبل ایده سریال را به نتفلیکس مطرح کردیم، گفتیم کودکان داستان… [همان] «احمق‌ها» در «ای.تی.» هستند. خط داستانی آن‌ها چنین است. و بزرگسالانش از فیلم‌های «آرواره‌ها» (Jaws) و «برخورد نزدیک» (Close Encounters) و نوجوانانش از «کابوس در خیابان الم» (Nightmare on Elm Street) یا «هالووین» (Halloween). اما امسال، آن کودکان را نداریم. دیگر نمی‌توانیم [اثری مثل] «احمق‌ها» بسازیم. بنابراین ناگهان، بسیار بیشتر به فیلم‌های محبوب‌مان در ژانر وحشت متمایل شدیم. ایجاد این تغییر لذت‌بخش بود.»

بخش اول از فصل چهارم «چیزهای عجیب» ۲۷ مه و بخش دوم آن ۱ ژوئیه از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۲۲

موزیک متنش گاد بود کسی اسمش رو میدونه بگه...درمورد اون موجود تا جایی که یادمه تو فصل دوم اندازه گودزیلا بود که اصلا تو این تریلر نبود...فقط یه موجود که خیلی شبیه وایت واکر تو گیم اف ترونز بود داخلش بود که از این بابت که به انگلیسی حرف زد اون هم یه موجود از بُعد دیگه!!! حالا هر چی...حرف زدنش ابهتش رو اورد پایین به نظر میرسه برای تموم کردنش مثل بیشتر سریال های دیگه که اخرین فصلشون تو همین دو سه سال بودن به جا کنسل کردن یه جوری اومدن ماست مالی کنن برن

نمایش اسپویل
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۰۹

اولین تریلر بعد هشتصد میلیارد تیزر

نمایش اسپویل