news-background
news-background

اولین پوستر فیلم Baby Broker هیروکازو کوریدا

اولین پوستر رسمی فیلم «دلال نوزاد» (Baby Broker) به کارگردانی «هیروکازو کوریدا» در آستانه برگزاری جشنواره فیلم کن رونمایی شد. کارگردان «دزدان فروشگاه» (Shoplifters) برای فیلم قبلی‌اش «حقیقت» (The Truth) از ژاپن به فرانسه رفت، اما سپس برای فیلم بعدی‌اش راهی کره جنوبی شد.

در فیلم «دلال نوزاد» ستارگانی چون «سونگ کانگ-هو» بازیگر فیلم برنده اسکار «انگل» (Parasite)، «بائه دونا»، «کانگ دونگ-وون» و «لی جی-ایون» نقش‌آفرینی کرده‌اند. پوستر جدید فاش می‌کند که فیلم در ماه ژوئن در ژاپن اکران روی پرده خواهد رفت.

«دلال نوزاد» با همکاری «هونگ کیونگ-پیو» فیلمبردار «انگل» ساخته شده و داستانی در مورد والدینی است که توان سرپرستی نوزادان خود را ندارند و آن‌ها را به شکل ناشناس واگذار می‌کنند.

کوریدا پیش‌تر گفته بود: «برنامه تولید «دلال» پنج سال قبل آغاز شد. «مانند همیشه، همه‌چیز با بازیگران آغاز شد. ابتدا با «سونگ کانگ-هو» در جشنواره‌ی بین‌المللی فیم بوسان ملاقات کردم و با «گانگ دونگ وون» وقتی که به توکیو سفر کرده بود. از آن زمان با این بازیگران در توکیو، سئول، بوسان و کن در تماس بوده‌ام. در ابتدا، تنها گفتگوی صمیمانه‌ای داشتیم اما وقتی بحث‌مان ادامه پیدا کرد، طبیعتاً به همکاری در یک فیلم کشیده شد.»

«یوجین لی» تهیه‌کننده فیلم در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود که «دلال نوزاد» یک فیلم کره‌ای با بازیگران و عوامل کره‌ای است که به زبان کره‌ای ساخته شده و نیز در کشور کره فیلمبرداری خواهد شد. «یوجین لی» تهیه‌کننده‌ی فیلم در مصاحبه با ورایتی می‌گوید «نوزاد، جعبه، دلال» یک فیلم کره‌ای با بازیگران و عوامل کره‌ای است که به زبان کره‌ای ساخته شده و نیز در کشور کره فیلمبرداری خواهد شد.

کوریدا با «دزدان فروشگاه» برنده‌ی نخل طلای کن و یک سال پیش از «انگل» نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید