news-background
news-background

سلین دیون خوانی جیک جیلنهال در SNL؛ «بازیگری کار احمقانه‌ای است»

«جیک جیلنهال» که به زودی در فیلم سراسر اکشن «آمبولانس» (Ambulance) «مایکل بی» دیده خواهد شد، شنبه شب این هفته برای اولین بار از سال ۲۰۰۷ مجری برنامه «اجرای زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) شبکه ان‌بی‌سی بود، و در مونولوگ ابتدایی‌اش از متد اکتینگ گفت و ترانه‌ای از «سلین دیون» را خواند.

جیلنهال در مورد اجرای قبلی‌اش می‌گوید: «به نظر می‌آید که ۴۰۰ فیلم مارول از آن زمان تاکنون ساخته شده. برای اینکه متوجه شوید اجرای این برنامه در سال ۲۰۰۷ چگونه بوده، در آن قسمت بخشی از برنامه به «جرج دابلیو. بوش» پرداخته شد، با اولین گوشی موبایل آیفون شوخی شد، و این تصویری است از مونولوگ من.»

در این تصویر جیلنهال با کلاه‌گیس و لباسی پرزرق‌وبرق به همراه «مایا رودلف»، «ایمی پولر» و «کریستن ویگ» دیده می‌شود. جیلنهال ادامه می‌دهد: «این هم از من با لباس درگ کامل، در حال خواندن ترانه‌ای از فیلم «دختران رؤیایی» (Dreamgirls)، برای تبلیغ فیلمی که در آن نقش یک گاوچران هم‌جنس‌گرا را بازی کرده بودم. راستش بی‌حاشیه‌ترین ویژگی آن اپیزود بود، اما حالا که به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که انسان کاملاً متفاوتی هستم.»

جیلنهال سپس از شناخته شدنش به عنوان یک «متد اکتور جدی و شدید» می‌گوید در حالی که خودش را «آنقدرها خوب» در آن سطح از بازیگری نمی‌داند: «به یاد می‌آورم که برای فیلم «شبگرد» (Nightcrawler)، به کارگردان گفتم: «آماده باش که می‌خواهم ۴۸ پوند وزن کم کنم و برنده اسکار شوم.» اما یک هفته بعد گفتم: «نظرت چیست که ۳۶ پوند کاهش وزن پیدا کنم و برنده گلدن گلوب شوم؟» سپس، وقتی در محل فیلمبرداری حاضر شدم گفتم: «به مردی نگاه می‌کنی که ۱۰ پوند اضافه وزن پیدا کرده و جوایز برایش اهمیتی ندارد.»»

جیلنهال توضیح می‌دهد که متد اکتینگ باعث می‌شود که هنرپیشه از بازیگری لذت نبرد: «آنجا بود که متوجه شدم خیلی وقت پیش باید موضوعی را می‌فهمیدم – بازیگری کار واقعاً احمقانه‌ای است.» او اضافه می‌کند که هیچ‌گاه تصور نمی‌کرده سازندگان «اس‌ان‌ال» دوباره با او تماس بگیرند و حتی فراموش کرده که چگونه باید مجری یک برنامه باشد: «اما امشب که اینجا آمده‌ام، احساس می‌کنم که ناگهان همه‌چیز بازگشته.»

این بازیگر ۴۱ ساله سپس ترانه «حالا همه‌اش به من برمی‌گردد» (It’s All Coming Back to Me Now) «سلین دیون» را به همراه دیگر بازیگران «اس‌ان‌ال» می‌خواند. «کامیلا کابیو» مهمان موزیکال این اپیزود از برنامه بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید