news-background
news-background

هری لنیکس بازیگر فیلم Man of Steel: ویل اسمیت باید اسکارش را پس دهد

پیرامون رفتار «ویل اسمیت» در مراسم اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) نقدها و نظرات مختلفی وجود دارد. برخی معتقدند که که محرومیت ۱۰ ساله اسمیت به خاطر سیلی زدن به «کریس راک» سخت‌گیرانه و حتی نژادستیزانه بوده، و گروهی دیگر این مجازات را ناکافی می‌دانند. «هری لنیکس» بازیگر فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) در دسته دوم قرار می‌گیرد.

لنیکس شنبه این هفته مقاله‌ای در «ورایتی» منتشر کرد و خواستار پس گرفتن اسکار از اسمیت شد. اسمیت دقایقی پس از سیلی زدن به راک برای فیلم «شاه ریچارد» (King Richard) برنده اسکار شد.

بازیگر سریال «فهرست سیاه» (The Blacklist) می‌نویسد: «در این مقطع، تنها فردی که می‌تواند اعتبار اسکار را احیا کند خود اسمیت است. او باید با اهمیت رفتار توهین‌آمیزی که مرتکب شده کنار بیاید: سیلی زدن به راک، در یک برنامه زنده و در مقابل میلیون‌ها بیننده روی صحنه مراسم اهدای جوایز آکادمی. اسمیت باید به سرعت جایزه طلایی‌اش را برای آکادمی پس بفرستند و علناً اظهاراتی با این مضمون بگوید: «به احترام ۹۴ سال افتخاری که این جایزه بخشیده، من در وجدان خود را شایسته داشتنش نمی‌دانم.»

این بازیگر در ادامه دوباره تأکید می‌کند: «این لکه به راحتی نمی‌تواند از آکادمی تصاویر متحرک پاک شود. تنها امید برای یک بخشش قابل‌توجیه باید شامل این باشد که اسمیت داوطلبانه اسکار بهترین بازیگر مرد را پس دهد.»

لنیکس یک روز پس از اعلام محرومیت ۱۰ ساله اسمیت از حضور در مراسم اهدای جوایز آکادمی منتشر شده است. اسمیت پیش از این محرومیت عذرخواهی کرد و از عضویت در آکادمی استعا داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۵۹

خودشیرینی بسه دیگه

نمایش اسپویل
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۰۸

حرف درستیه (نظر شخصی)

نمایش اسپویل