news-background
news-background

شرط کارگردان Transformers برای کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی

«مایکل بی» که چندگانه‌های اکشنی چون «تبدیل‌شوندگان» (Transformers) و «پسران بد» (Bad Boys) را ساخته، و امسال «آمبولانس» (Ambulance) با بازی «جیک جیلنهال» را روی پرده دارد، می‌گوید به یک شرط حاضر است فیلمی ابرقهرمانی کارگردانی کند.

بی در مصاحبه با «کامیک‌بوک» می‌گوید: «چنین نیست که به مارول علاقه‌ای نداشته باشم. همان‌گونه که «ریدلی اسکات» می‌گوید، پیچیده‌ترین کار برای یک کارگردان و لذت‌بخش‌ترین کار برای او بنا کردن یک جهان است.»

این کارگردان ادامه می‌دهد: «من آدمی نیستم که به سراغ استودیوی لوکاس‌فیلم بروم و «جنگ ستارگان ۵» را بسازم. من چنین آدمی نیستم. من کسی نیستم که «مرد آهنی ۷» را بسازم. من آدمی نسیتم که «بتمن ۱۰» را بسازم. می‌خواهم اثر خودم را خلق کنم. خیلی دوست دارم فیلم ابرقهرمانی بسازم اما می‌خواهم طبق قوانین خودم بسازمش و دنیای خودم را خلق کنم.»

بی اخیراً حتی از جلوه‌های ویژه فیلم «آمبولانس» خودش انتقاد کرده و گفته بود: «همه نورپردازی را می‌فهمند چون هر روز می‌بینندش، با آن زندگی می‌کنند، و [با دیدن جلوه‌های ویژه ضعیف] می‌گویند: «خوب، مثل اینکه خراب کرده‌اند.»» فیلمساز در ادامه توضیح می‌دهد: «دو نما در فیلم وجود دارد که دوست ندارم.»

«آمبولانس» قرار بود اوایل فوریه اکران شود اما یونیورسال ۸ آوریل را به عنوان تاریخ جدید نمایش فیلم در سالن‌های سینما اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید