news-background
news-background

Moon Knight دومین سریال پربیننده دیزنی+ پس از Loki

پخش قسمت اول سریال «شوالیه ماه» (Moon Knight) مارول در دیزنی+ پس از پنج روز ۱.۸ میلیون خانوار بیننده داشت، رقمی که با «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and the Winter Solider) برابری می‌کند اما ۲۰ درصد بیش از «شاهین‌چشم» (Hawkeye) با ۱.۵ میلیون خانوار بیننده بوده است.

پربیننده‌ترین اپیزود اول سریال‌های مارول در دیزنی+ «لوکی» (Loki) با ۲.۵ میلیون خانوار بیننده است. آن سریال با بازی «تام هیدلستون» ۹ ژوئن سال گذشته پخش شد. «لوکی» رکورددار پربیننده‌ترین اپیزود پایانی یک فصل در دیزنی+ نیز بوده و رکورد ۱.۹ میلیون خانوار بیننده را به جا گذاشته است.

«سامبا تی‌وی» که بر ۳ میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند نظارت می‌کند این آمار و ارقام را ارائه کرده و دیده شدن دست کم پنج دقیقه را برای محاسبه بینندگان کافی می‌داند. «قرمز شدن» (Turning Red) پیکسار پربیننده‌ترین فیلم در پلتفرم دیزنی+ تا امروز بوده و ۲.۵ میلیون خانوار بیننده در آخر هفته اول پخش به جا گذاشته است.

«شوالیه ماه» در بریتانیا ۲۷۷ هزار خانوار بیننده، در آلمان ۸۸ هزار خانوار بیننده، و در استرالیا ۱۱ هزار خانوار بیننده داشته، در حالی که «شاهین‌چشم» در این کشورها به ترتیب ۱۹۹، ۶۳ و ۱۰ هزار بیننده را پای تلویزیون نشانده است.

«شوالیه ماه» از «راتن تومیتوز» رسماً گواهی «تازه» را دریافت کرده و از ۱۰۷ نقد به امتیاز ۸۷ درصد رسیده است. امتیاز مخاطبین این سریال نیز ۹۴ درصد است. شخصیت «شوالیه ماه» یا «اسپکتور» با بازی «اسکار آیزاک» مأموری است با نام‌های هویت‌های مختلف از «جیک لاکلی» راننده تاکسی گرفته تا «استیون گرنت» میلیونر که در دنیای زیرزمینی با جرم و جنایت مقابله می‌کند اما بعدها وقتی اسپکتور در حال مرگ است خدای ماه مصری «خونس» به او نزدیک می‌شود تا در ازای زنده کردنش اجازه دهد صورت انسانی او روی زمین باشد. «ایتان هاک»، «لوسی تاکری»، «اف. مری آبراهام» و «می کالاماوی» از جمله دیگر بازیگران این سریال به نویسندگی «جرمی اسلیتر» خواهند بود.

پخش سریال «شوالیه ماه» از ۳۰ مارس در دیزنی+ آغاز شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۰۴

سرگرم کننده و بسیار دیدنی بود .

نمایش اسپویل