news-background
news-background

جیم کری منتقد ویل اسمیت به دنبال بازنشر یک ویدیوی قدیمی به «تزویر» متهم شد

«جیم کری» که به‌شدت از سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در مراسم اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) انتقاد کرده بود به «تزویر» رفتار ریاکارانه متهم شد.

این بازیگر ۶۰ ساله هفته گذشته به سیلی اسمیت به راک روی صحنه اسکار واکنش نشان داد و در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس گفت: «اگر من بودم امروز صبح اعلام می‌کردند که یک شکایت ۲۰۰ میلیون دلاری از اسمیت ثبت کرده‌ام چون این ویدیو تا ابد ماندگار خواهد بود.» کری ادامه می‌دهد: «من مشکلی با «ویل اسمیت» ندارم. کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده. اما این لحظه خوبی نبود. لحظه درخشان همه را خراب کرد.»

طی چند روز گذشته ویدیویی از کری در مراسم اهدای جوایز سینمایی ام‌تی‌وی در سال ۱۹۹۷ منتشر شده که این کمدین را روی صحنه در حال بوسیدن «آلیسیا سیلورستون» نشان می‌دهد. کری در آن زمان ۳۵ ساله و سیلورستون ۲۰ ساله بود و به نظر می‌رسید تمایلی به بوسیده شدن ندارد.

با انتشار مجدد این ویدیو، کری به «تزویر» متهم شد. در آن زمان گزارش شده بود که کری به خاطر «تحقیرن سیلورستون در پشت صحنه مراسم از او عذرخواهی کرده است. علاوه بر این، هیچ‌گاه تأیید نشد که این لحظه از مراسم از پیش برنامه‌ریزی‌شده بوده است.

یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «جیم کری می‌گوید ویل اسمیت «بهتر بود» به خاطر سیلی زدن به کریس راک بازداشت می‌شد. وقتی او روی صحنه رفت تا جایزه‌اش را بگیرد و به زور آلیسیا سیلورستون را بوسید چطور؟» کاربری دیگر می‌گوید: «تصور کنید که جیم کری منزجر از سیلی هستید و همزمان آن جیم کری که آلیسیا سیلورستون را به زور بوسید.» یک کاربر دیگر با نقل از از کری می‌گوید: «[این حرف‌ها را] کسی می‌زند که روی صحنه به آلیسیا سیلورستون آزار جنسی رسانده است.»

کری تنها بازیگری نیست که روی صحنه یک مراسم، اهداکننده جایزه را می‌بوسد. «آدرین برودی» در مراسم اسکار سال ۲۰۰۳ پس از دریافت جایزه برای «پیانیست» (The Pianist) «هالی بری» را بوسید.

سیلی اسمیت به راک یکی از بحث‌برانگیزترین لحظات تاریخ مراسم اهدای جوایز آکادمی بود و با واکنش بسیاری از سلبریتی‌ها و کمدین‌هایی چون «ریکی جرویز» مواجه شد. اسمیت به‌تازگی به خاطر این رفتارش از راک و آکادمی عذرخواهی، و استعفای خودش از عضویت در آکادمی را تأیید کرده است. او یکشنبه شب برای «شاه ریچارد» (King Richard) برنده اسکار شد.

«ویل پکر» تهیه‌کننده این مراسم این هفته در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا کرد که راک از او خواسته اسمیت را از سالن خارج نکنند هرچند پلیس لس‌آنجلس آماده بازداشت بوده است.

«دیوید روبین» مدیر آکادمی در واکنش به استعفای اسمیت می‌گوید: «استعفای فوری آقای «ویل اسمیت» از «آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک» را دریافت کرده و پذیرفته‌ایم. در جلسه بعدی هیأت مدیره در تاریخ ۱۸ آوریل، رسیدگی به پرونده انضباطی آقای اسمیت برای نقض استانداردهای اخلاقی آکادمی ادامه پیدا خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۳۳

جیم کری چندش خوشحالم که خودش هم به دورویی و تزویر متهم شد باید در ارتباط با حرفهایی که به ویل اسمیت زده به پرت و پلاگویی هم متهم می شد

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱:۳۱

جیم کری کلا همه جا همین کار رو میکنه چه با مردا چه با زنا شوخی خرکیه من نگفتم کار درستیه بعضیا مشکلی ندارن بعضیا هم ناراحت میشن مهم اینه که خود فرد تا الان ازش شکایت نکرده کاری که مثل آب خوردن میشه کرد تو آمریکا

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ۰۱:۳۴

موافقم پس منم به هرکی رسیدم به زور میگیرم میبوسمش میگم من شوخم، دقیقا مشخص بود که آلیسیا رضایت نداشت و دیگه فقط سکوت کرد، این تازه اسمش آزار جنسی هست

نمایش اسپویل
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۴۸

همین ویدئوی بالا رو ببین چه کثافت بازی درمیاره؟ اسم اینکارو میزاری شوخی خرکی؟ اگه عین همین شوخی خرکی رو ویل اسمیت با اسکارلت جوهانسون می کرد چی می گفتی؟

نمایش اسپویل
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۱۴

چیز خاصی نگفته عین واقعیته هر چی گفته توحش محکوم کرده در ضمن هر چیزی به جیم کری میچسبه غیر چندش بودن کلا اخلاقش همینطوریه شوخی خرکی میکنه

نمایش اسپویل