news-background
news-background

همکاری اسکارلت جوهانسن، کریس اوانز و جیسون بیتمن در فیلم Project Artemis

 

«اسکارلت جوهانسن» بازیگر «بیوه سیاه» (Black Widow) و «کریس اوانز» ستاره «کاپیتان آمریکا» (Captain America) در فیلم جدید «پروژه آرتمیس» (Project Artemis) به کارگردانی «جیسون بیتمن» بازیگر و کارگردان «اوزارک» (Ozark) نقش‌آفرینی می‌کنند.

استودیوی اپل که به‌تازگی با «کودا» (CODA) برنده اسکار شده، این پروژه را با قراردادی بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری خریداری کرده است. اپل در یکی دو سال اخیر پروژه‌های پرستاره و پرخرجی را خریداری از جمله «آرگایل» (Argyle) «متیو وان» و فیلمی با موضوع فرمول ۱ با بازی «برد پیت» را خریداری کرده است.

از داستان «پروژه آرتمیس» جزئیاتی درز نکرده اما «ددلاین» گزارش داده است که فیلم در مورد رقابت فضایی است. «رز گیلروی» دختر «دن گیلروی» نویسنده فیلمنامه خواهد بود. جوهانسن، اوانز و بیتمن از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. اوانز در شبکه‌های اجتماعی تولید این پروژه را تأیید کرده است.

اوانز و جوهانسن پس از همکاری در «دنیای سینمایی مارول» به فیلم «غیب‌شده» (Ghosted) پیوستند اما جوهانسن از این پروژه کناره‌گیری کرد و «آنا د آرماس» جانشین او شد. تولید این فیلم آغاز شده است. اپل با همکاری جوهانسن فیلم «عرسو» (Bride) به کارگردانی «سباستین للیو» را نیز تولید می‌کند.

اپل امتیاز تولید و پخش فیلم‌های پرخرج «قاتلین ماه گل» (Killers Of The Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» و «تتریس» (Tetris) با بازی «تارون اجرتون» را خریداری کرده و «آزادی» (Emancipation) با بازی «ویل اسمیت» که ممکن است در سال ۲۰۲۲ پخش شود را تولید کرده است.

جوهانسن فیلم «شهر ستاره» (Asteroid City) «وس اندرسون» را در مرحله پس از تولید دارد در حالی که اوانز در انیمیشن «لایت‌یر» (Lightyear) پیکسار صداپیشگی کرده و در فیلم اکشن و جاسوسی «مرد خاکستری» (The Gray Man) برادران روسو و نتفلیکس جلوی دوربین رفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید