news-background
news-background

فصل دوم Bridgerton بیش از ۱۹۳ میلیون ساعت دیده شد؛ Adam Project هفتمین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس شد

نتفلیکس فهرست به‌روزرسانی‌شده و هفتگی ۱۰ عنوان تلویزیونی برای آخر هفته ۲۱ مارس را منتشر کرد. رومنس تاریخی «بریجرتون» (Bridgerton) به تهیه‌کنندگی «شاندا رایمز» در این فهرست به دنبال پخش فصل دوم به رتبه اول رسیده و ۱۹۳.۰۲ میلیون ساعت دیده شده است. این فصل به پربیننده‌ترین فصل دوم یک عنوان تلویزیونی انگلیسی-زبان در تاریخ نتفلیکس تبدیل شده است.

«بریجرتون» با نویسندگی «کریس ون دوسن» در ۹۲ کشور پخش شده و سبب بالا آمدن فصل اول سریال تا رتبه سوم و ثبت ۳۲ ساعت مشاهده شده است. سریال «جعل آنا» (Inventing Anna) با بازی «جولیا گارنر» همچنان در میان ۱۰ عنوان پربیننده هفته باقی مانده و ۲۸.۹۹ ساعت دیده شده است. فصل اول «بریجرتون» ۸۲ میلیون بیننده را در چهار هفته اول جذب کرد و به پربیننده‌ترین سریال تاریخ نت‌فلیکس تبدیل شد. نت‌فلیکس تولید یک مینی‌سریال پیش‌درآمد برای شخصیت «ملکه شارلوت» به نویسندگی «شاندا رایمز» را نیز در دست ساخت دارد.

فصل دوم سریال «بریجرتون» طبق کتاب‌های «جولیا کویین» پیش می‌رود و از دومین کتاب نویسنده «ویسکونتی که مرا دوست داشت» (The Viscount Who Loved Me) اقتباس خواهد شد. در این کتاب «آنتونی بریجرتون» که «جاناتان بیلی» نقش آن را بازی می‌کند شخصیت اصلی قصه است.

فیلم «پروژه آدام» (The Adam Project) با بازی «رایان رینولدز» و «زویی سالدانا» نیز در بخش عناوین سینمایی در رتبه اول باقی مانده است. رینولدز به این ترتیب در سه فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس نقش‌آفرینی کرده است.

نتفلیکس گزارش داده است که «پروژه آدام» از ۲۱ مارس تا ۲۷ مارس بیش از ۳۱.۷ میلیون ساعت دیده شده و برای سومین هفته متوالی رتبه اول را در میان تمامی فیلم‌های انگلیسی-زبان کسب کرده است. این فیلم فانتزی و ماجراجویانه پس از انتشار در تاریخ ۱۱ مارس، در مجموع ۲۰۹.۵ میلیون ساعت دیده شده و در رتبه هفتم پربیننده‌ترین عناوین سینمایی تاریخ نتفلیکس قرار گرفته است. رینولدز پیش‌تر با «اعلان قرمز» (Red Notice) و «۶ زیرزمینی» (6 Underground) به فهرست ۱۰ عنوان پربیننده تاریخ نتفلیکس راه پیدا کرده بود.

«شان لوی» کارگردان «پروژه آدام» پیش از این فیلم در «گای آزاد» (Free Guy) با رینولدز همکاری کرده و به زودی در «ددپول ۳» (Deadpool 3) این همکاری را تکرار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید