news-background
news-background

دومین تریلر رسمی Shining Girls اپل تی‌وی+ با بازی الیزابت ماس

اپل تی‌وی+ نزدیک به دو ماه تیزر سریال «دختران درخشان» (Shining Girls) با بازی «الیزابت ماس» را منتشر کرده بود، و حالا با نزدیک شدن تاریخ پخش، این پلتفرم استریم از تریلر دیگری رونمایی کرده است.

داستان سریال «دختران درخشان» که بر اساس رمانی به همین نام نوشته «لورن بیوکس» ساخته شده، در مورد ولگردی است که «دختران درخشان» را به قتل می‌ساند. ماس نقش یک خبرنگار به نام «کربی مازاراچی» را بازی می‌کند که یک حمله وحشیانه را تجربه کرده و در تلاش است این فرد را به دام بیندازد. «واگنر مورا» در نقش همکار ماس ظاهر خواهد شد و «فیلیپا سو»، «ایمی برنمان» و «جیمی بل» دیگر بازیگران این سریال هشت اپیزودی خواهند بود.

ماس که برای بازی در «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) به جایزه امی دست پیدا کرده می‌گوید: «آسیب روحی کربی این است که او نمی‌داند دقیقاً فرد متجاوز چه کسی بوده است، و این مسئله او را دیوانه می‌کند. مهم جنسیت آن فرد نیست، بلکه این حقیقت است که هیچ‌وقت نخواهد دانست که او چه کسی بوده است…»

بازیگر سابق «مد من» (Mad Men) پروژه‌های بسیاری ظاهر خواهد شد. پاییز دو سال قبل گزارش شد که ماس در فیلمی بیوگرافیکال نقش «کیتی هیل» یکی از اعضای سابق کنگره آمریکا را بازی می‌کند. هیل سیاستمداری در حال ظهور بود که پس از اعتراف به برقراری رابطه با یکی از کارکنان ۲۲ ساله‌اش مجبور به استعفا شد. اقتباس از از رمان روانشناسانه «خانم مارچ» (Mrs. March) نوشته «ویرجینا فیتو»، و «بدو خرگوش بدو» (Run Rabbit Run) به کارگردانی «دینا رید» از جمله دیگر پروژه‌های ماس خواهند بود.

تولید این سریال تابستان سال ۲۰۲۰ تأیید شده بود. سه اپیزود اول «دختران درخشان»  ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ پخش خواهد شد و پنج قسمت باقی مانده هر جمعه روی ایر می‌رود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید