news-background
news-background

لحظه باورنکردنی اسکار ۲۰۲۲: سیلی ویل اسمیت به کریس راک روی صحنه مراسم به خاطر شوخی با همسرش

«ویل اسمیت» و «کریس راک» روی صحنه مراسم اهدای جوایز اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) درگیری فیزیکی به وجود آورندند. راک در مقابل دوربین قرار گرفته بود تا اسکار بهترین مستند بلند را اهدا کند اما پیش از آن به شوخی گفت «جیدا پینکت اسمیت» همسر «ویل اسمیت» که در مراسم حاضر بود به خاظر سر تراشیده‌اش در فیلم «جی.آی. جین» (G.I. Jane) انتخاب شده است. اسمیت لحظاتی بعد روی صحنه آمد و پس از ضربه زدن به راک و بازگشت به صندلی‌اش فریاد زد:‌ «با دهان کثیفت اسم همسر من را نیاور!»

این اتفاق باورنکردنی بسیاری از بینندگان مراسم را بهت‌زده کرد. «دیدی» پس از رک برای معرفی ویدیوی گرامی‌داشت فیلم «پدرخوانده» به مناسبت پنجاهمین سالگرد اکران روی صحنه آمد و در مورد این لحظه گفت:‌ «ویل و کریس، این موضوع را مثل اعضای یک خانواده حل می‌کنیم. فعلاً با عشق فراموشش می‌کنیم.»

«مردیث او. سالیوان» ناشر اسمیت و «دنزل واشینگتن» و «و تیفانی هدیش» در حین پخش آگهی‌های بازرگانی به سمت بازیگر «من افسانه‌ام» (I Am Legend) رفتند و با او گفتگو کردند. اسمیت دقایقی بعد وقتی برای دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول با «شاه ریچارد» (King Richard) روی صحنه آمده بود، در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود، به خاطر این اتفاق از آکادمی عذرخواهی کرد و توصیه واشینگتن را فاش کرد: «در مهم‌ترین لحظات زندگی‌ات، مراقب باش، چون در این مواقع است که شیطان به سراغت می‌آید.»

سال گذشته گزارش شد که «جیدا پینکت اسمیت» با مشکل طاسی سر دست به گریبان است. این بازیگر در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: «در این مقطع فقط می‌توانم بخندم... همگی می‌دانید که مشکل طاسی داشته‌ام. ناگهان یک روز ظاهر شد...» او اضافه کرد: «من و طاسی رفیق یکدیگر خواهیم بود... تمام!»

«کوئست‌لاو» کارگردان مستند «تابستان سول» (Summer of Soul) در پشت صحنه مراسم حاضر نشد به این اتفاق واکنش نشان دهد و گفت:‌‌ «در موردش حرف نمی‌زنم. فیلم من در مورد فستیوال فرهنگی هارلم است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱:۳۵

احمقانه بود رفتارش شوخی با کله کچل زنش غیرتی میشه بعد با فضاحتی که خودش چند ماه پیش گفتش غیرتی نمیشه سیرک درست کرده برای خودش

نمایش اسپویل
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۰۱

:))) خدوم خنده ام گرفت از چرتی که گفتم

نمایش اسپویل
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۱۷

به خاطر کله کچل زنش و جوک کریس راک غیرتی نشد به خاطر ناراحتی زنش از بابت شوخی غیرتی شد!

نمایش اسپویل
۸ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱:۰۸

جواب هر انسانی که هم نوع خودش رو به هر دلیلی مسخره می‌کنه، همین سیلیِ آبدارِ ویل اسمیته.‌ حتی شدیدتر که حساب کار دستش بیاد و یاد بگیره از این به بعد برای محبوب شدن و سرگرمی هیچ موجودی رو با مسخره کردن اذیت نکنه. اما مراسم اسکار که برای تقدیر از آثار هنریه جای همچین کاری نبود و نیست. اسمیت باید جواب کار راک رو میداد. باید. اما نه در اون مراسم و نه در اون جمع.

نمایش اسپویل
۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۴۰

مراسم اسکار جای لات بازی نیست. اگه ویل اسمیت خیلی بهش برخورده بود میتونست مراسمو ترک کنه یا فقط همون جملشو بگه

نمایش اسپویل
۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۳۶

یک دلیل دیگر برای اینکه کلا اسکار به کتفتون باشه

نمایش اسپویل
۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۵۹

حقش بود

نمایش اسپویل
بیشتر