news-background
news-background

اختلاف تام کروز و پارامونت در مورد استراتژی پخش Mission: Impossible 7؛ کروز مانع از تولید سریال «مأموریت غیرممکن» شده است

«مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) یکی از اولین قربانیان پاندمی ویروس کرونا بود و تولیدش با موانع متعددی مواجه شد. «هالیوود ریپورتر» به‌تازگی در مقاله‌ای افشاگرانه از چندین منبع ادعا کرده است که این دنباله اختلافاتی میان «تام کروز» ستاره چندگانه و استودیوی پارامونت به وجود آورده است.

پارامونت در سال ۲۰۲۱ تأیید کرد که «مأموریت غیرممکن ۷» پس از ۴۵ روز اکران در سالن‌های سینما از پلتفرم دیجیتال پارامونت+ پخش خواهد شد. کروز با این استراتژی مخالف است و تمایل دارد که مانند دوران ماقبل پاندمی، فیلم را سه ماه روی پرده نگه دارد.

در گزارش «هالیوود ریپورتر» آمده است که کروز حتی یک وکیل استخدام کرده تا بتواند با پارامونت به توافق برسد اما منتظر پایان مراحل پس از تولید «مأموریت غیرممکن ۷» مانده تا مذاکرات را ادامه دهد. یکی از منابع می‌گوید: «برای [کروز]، اکران به مدت ۴۵ روز مانند پخش همزمان [در پلتفرم‌های دیجیتال] است. او احساس می‌کند که تعیین شدن تاریخ دقیق انتشار فیلم مردم را از حضور در سالن‌های سینما بازمی‌دارد.»

اکران «مأموریت غیرممکن ۷» به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» تاکنون ۴ مرتبه به تأخیر افتاده و در حال حاضر به ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ موکول شده است. کروز بنا بر ادعای منابع مرحله پس از تولید فیلم را به عنوان یکی از تاکتیک‌های مذاکره طولانی کرده و همزمان بر روی قسمت هشتم و احتمالاً پایانی چندگانه کار می‌کند.

قسمت ششم این فیلم تحت عنوان «فال‌اوت» (Mission: Impossible: Fallout) در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۷۹۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. تمامی فیلم‌های این چندگانه تاکنون برای پارامونت ۳.۵ میلیارد دلار بلیت‌فروشی کرده‌اند. یکی از منابع «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «با استانداردهای فیلم‌های مارول و جیمز باند، تولید این فیلم‌ها به شکل جنون‌آمیزی پرهزینه است.»

«مأموریت غیرممکن ۷» برای پارامونت ۲۹۰ میلیون دلار هزینه داشته است. کروز بنا بر این گزارش از استودیو درخواست بودجه حتی بیشتری برای تولید قسمت هشتم (Mission: Impossible 8) را داده، در حالی که اخیراً گزارش شده مراحل ابتدایی تولید پروژه آغاز شده است. این فیلم در حال حاضر قرار است ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ اکران شود.

در بخش دیگری از گزارش «هالیوود ریپورتر» فاش شده است که علاوه بر خود کروز، «کریستفر مک‌کواری» در حین فیلمبرداری قسمت هفتم در پی ابتلای شدید به ویروس کرونا بستری شده است. کروز ابتدا فوریه سال ۲۰۲۰ پس از ابتلا به کووید-۱۹ در لندن بستری و برای دومین مرتبه ژوئن سال ۲۰۲۱ در ابوظبی به همراه ۱۴ نفر از عوامل از جمله کواری به ویروس آلوده شد. «هالیوود ریپورتر» تأکید می‌کند که ارتباط کروز با فرقه ساینتولوژی ارتباطی با واکسیناسیون بازیگر نداشته است.

«هالیوود ریپورتر» علاوه بر این فاش می‌کند که کروز با تولید سریال تلویزیونی بر اساس فیلم «روزهای تندر» (Days of Thunder) برای پلتفرم پارامونت+ مخالفت کرده و آن را «در گهواره خفه» کرده است. در این گزارش آمده است که کروز با تولید سریال تلویزیونی «مأموریت غیرممکن» نیز مخالف بوده اما علت این مخالفت فاش نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید