news-background
news-background

سریال My Brilliant Friend با فصل چهارم به پایان می‌رسد

سریال تحسین‌شده «دوست نابغه من» پس از چهار فصل به پایان می‌رسد.

شبکه کابلی اچ‌بی‌او و شبکه ایتالیایی رای سفارش ساخت فصل چهارم و پایانی سریال «دوست نابغه من» (My Brilliant Friend) را بر اساس رمان‌های «النا فرانته» صادر کردند. فصل سوم این مجموعه تحسین‌شده تحت عنوان «آه‌هایی که می‌روند و آن‌هایی که می‌مانند» (Those Who Leave and Those Who Stay) در ماه فوریه در ایالات متحده پخش شده بود. فصل چهارم بر اساس رمان «داستان کودک گمشده» (The Story Of The Lost Child) ساخته خواهد شد.

«ساوریو کوستانزو» خالق سریال و «مارگریتا مازوکو» و «گایا جیراچه» بازیگران نقش‌های اول بودند. سریال داستان دختری به نام «النا» و دوست بااستعدادش «رافئلا» را روایت می‌کند که در سال ۱۹۵۰ در اولین سال مقطع ابتدایی با او برخورد می‌کند، اما همیشه را «لیلا» صدایش می‌زند. داستان کتاب‌ها در شهر ناپل روی می‌دهد و بیش از ۶۰ سال از زندگی این و شخصیت را روایت و شخصیت اسرارآمیز «لیلا» دوست نابغه «النا» و به طریقی بزرگترین دشمنش را واکاوی می‌کند. «لورنزو می‌یلی»، «دومنیکو پروکاچی»، «جنیفر شور»، و «پائولو سورنتینو» از جمله تهیه‌کنندگان این سریال بودند.

فصل اول «دوست نابغه من» در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و با استقبال منتقدین همراه بود. این فصل از منتقدین امتیاز ۹۳ درصد و از مخاطبین امتیاز ۹۲ درصد دریافت کرد. فصل دوم و سوم سریال نیز که مانند فصل اول در قالب هشت اپیزود ساخته شد، امتیاز ۱۰۰ منتقدین دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید