news-background
news-background

هویون جونگ ستاره Squid Game به سریال Disclaimer آلفونسو کوارون پیوست

«هویون جونگ» ستاره «بازی مرکب» (Squid Game) نتفلیکس به سریال سریال «سلب‌کننده» (Disclaimer) اپل تی‌وی پلاس پیوست. «آلفونسو کوارون» نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اقتباس از رمان «سلب‌کننده» نوشته «رنی نایت» خواهد بود.

پیش از هویون، «کودی اسمیت-مک‌فی» استرالیایی، «کیت بلانشت» و «کلوین کلاین» به این پروژه ملحق شده بودند. اخیراً گزارش شد که «ساشا بارون کوئن» نیز در حال مذاکره است تا در این سریال نقش‌آفرینی کند.

بلانشت در سریال نقش «کاترین ریونزکرافت» را بازی می‌کند، یک ژورنالیست و مستندساز تلویزیونی معتبر که شهرتش را مدیون افشاگری در مورد اسرار پنهان نهادهای باسابقه است. وقتی رمان یک نویسنده با بازی کلاین به دست کاترین می‌رسد، به این واقعیت هولناک پی می‌برد که او یکی از شخصیت‌های کلیدی ماجرایی است که تصور می‌کرد مدت‌ها قبل در گذشته دفن شده. ماجرایی که پیچیده‌ترین راز او را برملا می‌سازد. رازی که تصور می‌کرد تنها در سینه اوست.

هویون به‌تازگی برای بازی در «بازی مرکب» برنده جایزه «اتحادیه بازیگران» (SAG) شده است. او در سریال «سلب‌کننده» در نقش شخصیت جاه‌طلب و سخت‌کوشی به نام «کیم» ظاهر خواهد شد که برای «کاترین ریونزکرافت» کار می‌کند.

این پروژه اولین اولین سریال تلویزیونی کارگردان «رما» (Roma) پس از امضای قرارداد با اپل در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. «امانوئل لوبزکی» که سابقه همکاری با کوارون را در «جاذبه» (Gravity) دارد و «برونو دلبونل» که در «تراژدی مکبث» با «جول کوئن» همکاری کرده، فیلمبرداران «سلب‌کننده» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید