news-background
news-background

هشدار ترور نوآ: دشمنی کیم کارداشیان و کانیه وست ممکن است به خشونت کشیده شود؛ توهین وست به مجری باعث بسته شدن موقت حساب اینستاگرامش شد

اینستاگرام صفحه وست را به مدت ۲۴ ساعت غیرفعال کرد.

صفحه اینستاگرام «کانیه وست» به دلیل توهین نژادستیزانه به «ترور نوآ» مجری برنامه «شوی روزانه» (The Daily Show) به مدت ۲۴ ساعت بسته شده است. نوآ در اپیزود اخیر برنامه‌اش هشدار داده بود که دشمنی وست با همسر سابقش «کیم کارداشیان» و دوست پسر او «پیت دیویدسون» ممکن است به خشونت کشیده شود. «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که کمپانی متا (فیسبوک سابق) به دلیل نقض قوانین صفحه وست را بسته است.

پس از آنکه نوآ ادعا کرد نظاره کردن عداوت وست، کارداشیان و دیویدسون «وحشتناک» است، خواننده رپ مجری را با الفاظ نژادستیزانه خطاب قرار داد که بنا بر نوشته «اوربان دیکشنری» در توصیف افراد ضد-سیاه‌پوست به کار می‌برند.

نوآ در واکنش به این حمله وست، پیامی طولانی منتشر کرد: «تنها چند هنرمند وجود دارند که بیش از کانیه روی من تأثیر گذاشته‌اند. تو سمپل‌ها را به سمفونی تبدیل می‌کنی. تو درد را «به‌واسطه کابل» [نام اولین سینگل وست] به اجرایی بی‌نقص تبدیل می‌کنی. من به خاطر تو به خرج کردن پول متفاوت فکر می‌کنم، به خاطر تو خلاقیت کودکانه خودم را از افکار بزرگسالانه محافظت می‌کنم، لعنتی، هنوز هم وقتی کمربند خودرو را می‌بندم به خاطر تو لبخند می‌زنم.»

مجری ادامه می‌دهد: «تو قسمت بی‌مانند زندگی منی یه. و به همین علت است که وقتی تو را این‌گونه می‌بینم دلم می‌شکند. برای من مهم نیست که از ترامپ حمایت کرده‌ای یا نه و برای من مهم نیست که پیت را خجالت‌زده کرده‌ای یا نه. اما برای من مهم است که تو را در مسیری ببینم که به خطر و رنج منتهی می‌شود.»

نوآ در مورد واژه توهین‌آمیز وست می‌نویسد: «راستی در مورد آن واژه... واضح است که بعضی درس می‌خوانند اما کودن باقی می‌مانند. هیچ‌وقت فراموش نکن، بزرگ‌ترین نژادستیزی تاریخ سیاهان این بوده که به ما آموخته‌اند هر وقت با هم اختلاف داشتیم از خصوصیات سیاه‌پوست بودن تهی شویم. ما را فریب داده‌اند که میان خودمان تفرقه و شکاف بیندازیم تا هیچ‌گاه متحد و قدرتمند نباشیم.»

بازیگر «همراه با کارداشیان‌ها» (Keeping Up with the Kardashians) و «کارداشیان‌ها» (The Kardashians) فوریه سال ۲۰۲۱ از وست درخواست طلاق کرد و ۲ مارس امسال رسماً از او جدا شد. وست از کارداشیان چهار فرزند به دنیا آورده و چندین بار خواستار برقراری مجدد رابطه با او شده است. با این حال، کارداشیان با «پیت دیویدسون» وقت می‌گذراند و تمایلی به زندگی دوباره با وست ندارد. کارداشیان می‌گوید پس از نقش‌آفرینی در کنار دیویدسون در برنامه زنده «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) و بوسیدن او، وست «فضایی ترسناک و خطرناک» برای دیویدسون به وجود آورده است. وست یکی از پیام‌های خصوصی کارداشیان را منتشر کرده است. در این پیام کارداشیان می‌نویسد:‌ «اگر کسی به پیت صدمه بزند همه‌اش تقصیر تو خواهد بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید