news-background
news-background

جرد لتو: اگر فیلم‌های مارول نبودند سینما وجود نداشت

لتو می‌گوید در بحث سینما «کمی فخرفروش» است.

«جرد لتو» این هفته در مصاحبه با «ورایتی» از سلامت اقتصادی صنعت سرگرمی گفته است. بازیگر «موربیوس» (Morbius) سونی می‌گوید: «اگر فیلم‌های مارول نبودند، نمی‌دانم که حتی سالن‌های سینما وجود می‌داشتند یا نه. به نظر نمی‌رسد که برای همه فضا وجود داشته باشد، و این موضوع کمی شروع کرده به غم‌انگیز شدن.»

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) مارول و سونی و «شانگ چی» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) مارول و دیزنی از جمله پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ بودند، در حالی که موزیکال «داستان وست ساید» (West Side Story) «استیون اسپیلبرگ» یا «آخرین دوئل» (The Last Duel) «ریدلی اسکات» با شکست‌های سختی مواجه شدند.

لتو در مورد فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های کامیک می‌گوید: «قدردان چنین فیلم‌هایی هستم چون سینما را زنده نگه داشته‌اند.» این بازیگر ۵۰ ساله که در حین پاندمی در «خاندان گوچی» (House of Gucci) و «چیزهای کوچک» (The Little Things) اچ‌بی‌او مکس نیز ظاهر شده، اضافه می‌کند که خودش را یک سینه‌فیل می‌داند و در دوران کودکی به همراه مادرش به دیدن فیلم‌های مستقل می‌رفته است: «فیلم‌هایی در سالن‌های سینما دیدم که زندگی‌ام را دگرگون کرد.»

«موربیوس» به کارگردانی «دنیل اسپینوزا» و نویسندگی «مت سازاما» و «برک شارپلس» بر اساس شخصیت‌های مارول ساخته شده است. داستان فیلم در مورد زیست‌شناسی با بازی «جرد لتو» است که پس از تلاش برای درمان بیماری نادر خود به یک خون‌آشام بدل شده است.

لتو که در دو فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) و «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) نقش «جوکر» را بازی کرده می‌گوید حاضر است دوباره به این شخصیت برگردد: «هرگز نگویید هرگز. این جمله به یک کلیشه بزرگ تبدیل شده، اما شنیدم که «کانر مک‌گرگور» دوباره آن را به زبان آورد و من گفتم:‌ «می‌دانی،‌ حق با تو است،‌ کانر. هرگز نگویید هرگز.»»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۵۹

یک کلمه هم از مادر عروس. فیلم های ابرقهرمانی کمتر از 20 ساله که خیلی بازارشون گرم شده، آن هم بخاطر جذب تینیجرها و والدینشون برای نجات سینمای رو به افول هالیوود، در مقابل تاریخ 130 ساله سینما در جهان. جوری میگه انگار قبل از مارول سینما وجود نداشت. حالا بگذریم که فیلم های مارول اصلا \"سینما\" نیست. مثل زباله های پلاستیکی یبار مصرف چینی که فقط گردش مالی ایجاد کنند.

نمایش اسپویل
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۰۴

جدی می فرمایید؟ :)))

نمایش اسپویل
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۰۳

دقیقا مثل بازیگران داخل عمده بازیگران تن های بدون مغز هستن با لب دهن بزرگ

نمایش اسپویل
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۵۰

یک لحظه سینما رو بدون فیلم های مارول تصور کردم. یکی از مهم ترین وزنه های سینما، چیزی است به نام سرگرمی. سینما بدون وزنه‌ی سرگرمیش دووم‌ نمیاره‌.

نمایش اسپویل
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۴۸

مثل اینکه برای موربیوس جیب مبارک رو خیلی خوب پر کردن

نمایش اسپویل
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۵۶

گل گفتی. دیگه نیاز به گفتن من نبود

نمایش اسپویل