news-background
news-background

زویی سالدانا پس از دیدن ۲۰ دقیقه ابتدایی Avatar 2: «خودتان را آماده کنید»

سالدانا هشدار می‌دهد: «واقعاً باید خودتان را آماده کنید.»

«زویی سالدانا» فاش کرده است که ۲۰ دقیقه ابتدایی فیلم «آواتار ۲» (Avatar 2) به کارگردانی «جیمز کامرون» را دیده است. این دنباله دوازده سال پس از اکران قسمت اول (Avatar 2009) روی پرده خواهد رفت و سالدانا را در نقش «نیتیری» بازخواهدگرداند.

کامرون اکران «آواتار ۲» را چندین مرتبه به دلایل مختلف به تأخیر انداخت، اما این دنباله سرانجام در ماه دسامبر ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. سالدانا در مصاحبه با «کوین مک‌کارتی» ژورنالیست فاش می‌کند که ۲۰ دقیقه ابتدایی «آواتار ۲» را «درست پیش از پایان سال ۲۰۲۱» دیده و چاره‌ای جز گریستن نداشته است.

سالدانا می‌گوید: «حتی با حرف زدن در مورد فیلم ممکن است احساساتی می‌شوم، چون موفق شدم ۲۰ دقیقه ابتدایی آن را درست پیش از پایان سال گذشته دیدم. زبانم بند آمده بود، اشک‌هایم جاری شد.»

ساندانا که به‌تازگی در «پروژه آدام» (The Adam Project) نتفلیکس مقابل «رایان رینولدز» دیده شده، اضافه می‌کند: «چیزی که هیچ‌کس واقعاً در مورد جیم [کامرون] نمی‌داند این است که او هم کسی است راحت گریه می‌کند، یعنی... این داستان جذاب خواهد بود. «آواتار ۲» بدون تردید نسبت به «آواتر ۱» گامی رو به جلو است، بنابراین فکر می‌کنم واقعاً باید خودتا را آماده کنید، اما یک ماجراجویی خواهد بود که فراموشش نخواهید کرد.»

 کامرون قسمت‌های دوم و سوم «آواتار» را به صورت همزمان فیلمبرداری کرده است. او پاییز سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که فیلمبرداری «آواتار ۲» صد در صد و «آواتار ۳» ۹۵ در صد انجام شده است. این کارگردان در ماه ژوئیه آن سال در مصاحبه با «تورنتو سان» گفته بود که از تکنولوژی به کار رفته در دنباله‌ها شگفت‌زده شده است: «هر روز با تصاویر دنیای فیلم سر و کار دارم و بعضی روزها به این تصاویر نگاه می‌کنم و می‌گویم: «این واقعاً شگفت‌آور است.» نمی‌خواهم خودستایی کنم. گروهی از بهترین طراحان و بازیگران دنیا در این فیلم همکاری کرده‌اند.»

پاییز امسال گزارش شد که شخصیت‌های جیک و نیتیری در این فیلم خانواده‌ای تشکیل داده‌اند و علاوه بر نتیام با بازی «جیمی فلترز»، لواک با بازی «بریتین دالتون» و «توکتیری» با بازی «ترینیتی بلیس»، فرزند انسانی به نام «مایلز سوکورو» ملقب به اسپایدر یا عنکبوت با بازی «جک چمپیون» به حضانت گرفته‌اند. مایلز متولد پایگاه نظامی پاندور است، اما برای بازگشت به زمین بیش از حد کوچک و به همین علت جیک با بازی «سم وورتینگتون» و نیتیری با بازی «زویی سالدانا» او را بزرگ می‌کنند.

«آواتار ۲» در حال حاضر قرار است ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود. قسمت‌های بعدی به ترتیب کریسمس سال‌های ۲۰۲۴، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ اکران خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید