news-background
news-background

شبکه HBO Max اسپین‌آف Harley Quinn را می‌سازد

«پاتریک شوماکر» یکی از خالقان «هارلی کویین» (Harley Quinn) تأیید کرد که شبکه اچ‌بی‌او مکس اسپین‌آف این سریال انیمیشن را می‌سازد. این مجموعه جدید که در جشنواره تگزاس (SXSW) معرفی شده در حال حاضر «نونان» (Noonan) نام گرفته و حول محور شخصیت «کایت من» (Kite Man) خواهد بود که بار نونان را خریداری کرده است. این بار محل تجمع جنایتکاران شهر گاتهام است و به احترام «شان نونان» آدمکش این نام بر روی بار گذاشته شده.

شوماکر می‌گوید: «[«کایت من»] سعی می‌کند خودش بار را مدیریت کند، اما متوجه می‌شود که کار ساده‌ای نیست. در قسمت اول شخصیت‌های هارلی و آیوی را خواهیم دید اما از آن پس با شخصیت‌های شرور و آدمکش‌های مختلفی مانند «لکس لوتر» و «بین» مواجه خواهیم شد که در هر اپیزود ظاهر خواهند شد. مثل سریال «چیرز» (Cheers) اما برای ابرشرورها خواهد بود.»

این نویسنده با این حال تأکید می‌کند که سریال ممکن است دستخوش تغییر شود یا اینکه حتی ساخته نشود. اما با موفقیت «هارلی کویین» با صداپیشگی «کیلی کوئوکو»، اچ‌بی‌او مکس به راحتی این پروژه را رها نخواهد کرد. این شبکه استریم تابستان سال گذشته سفارش ساخت فصل سوم «هارلی کویین» را صادر کرد. در این سریال خشونت و گرایش جنسی شخصیت‌ها به گونه‌ای نمایش داده شده که در اغلب سریال‌ها و فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های کامیک بی‌سابقه است.

شوماکر پیش‌تر وعده داده بود که ظاهر «هارلی کویین» در فصل سوم «در اینترنت اختلال ایجاد خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید