news-background
news-background

کنایه اما واتسون به جی‌کی رولینگ در مراسم «بفتا» ۲۰۲۲

برخی از هواداران «هری پاتر» (Harry Potter) معتقدند «اما واتسون» یکشنبه شب (۱۳ مارس) در مراسم اهدای جوایز «بفتا» (BAFTA) کنایه‌ای به «جی‌کی رولینگ» زده است.

«ریبل ویلسون» مجری مراسم واتسون را فراخواند تا برای اهدای جایزه روی صحنه بیاید: «اما واتسون جایزه بعدی را اهدا خواهد کرد. او خودش را یک فمینیست می‌نامد، اما همه می‌دانیم که یک ساحره است.» واتسون در واکنش به این شوخی ویلسون می‌گوید: «من از طرف همه ساحرگان آمده‌ام!»

یکی از کاربران توییتر بر این باور است که واتسون با این جمله به نویسنده رمان‌های «هری پاتر» کنایه انداخته است: «اما واتسون جی‌کی را نابود کرد.» کاربری دیگر می‌گوید: «آیا این حرف طعنه‌ای به جی‌کی رولینگ بود؟ چه ملکه‌ای.»

ویلسون که تلاش خود برای کاهش وزن را در طول یک سال گذشته در اینستاگرام به اشتراک گذاشته، در ابتدای مراسم با «تغییر شکل» خود و رولینگ شوخی کرد و گفت: «امیدوارم جی‌کی رولینگ این تغییر را تأیید کند.»

رولینگ که منتقد همیشگی افراد تراجنسیتی است، اخیراً در آستانه روز جهانی زن از پیشنهاد لایحه‌ای برای تسهیل روند تغییر جنسیت در اسکاتلند انتقاد کرد. «سارا پولسن» بازیگر «داستان جنایی آمریکایی» (American Crime Story) در اینستاگرام به رولینگ توصیه کرده است که «خفه» شود، در حالی که بعضی از بازیگران «هری پاتر» از این نویسنده و اظهاراتش انتقاد کرده‌اند.

فیلم «قدرت سگ» (Power of the Dog) «جین کمپیون» در مراسم «بفتا» برنده جایزه بهترین فیلم و «بلفاست» (Belfast) برنده جایزه بهترین فیلم بریتانیایی شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۲:۳۲

اوضاعتون خیلی خرابه

نمایش اسپویل