news-background
news-background

کریستن استوارت همکاری با کارگردان Saint Maud را تأیید کرد

با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل اهدای جوایز امسال، بازیگران و فیلمسازان در حال گزینش پروژه‌های بعدی خودند. «کریستن استوارت» که به تازگی در «اسپنسر» (Spencer) «پابلو لارائین» نقش «پرنسس دایانا» را بازی کرده و نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول است، فاش کرده است که با «رز گلس» کارگردان «قدیسه ماد» (Saint Maud) همکاری خواهد کرد.

استوارت در مراسم اکران ویژه «اسپنسر» در نیویورک در گفت‌وگو با «تلما آدامز» منتقد سینما فاش کرد که با گلس بریتانیایی و ۳۲ ساله همکاری خواهد کرد: «یک هنرمند خلاق منحصربه‌فرد است و یک روانی دیوانه آرام – حرف‌های زیای برای گفتن دارد،‌ و بدون تردید تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. حتی برای شناختن او هیجان‌زده‌ام.»

استوارت پاییز گذشته در مصاحبه با «آپراکس» از «قدیسه ماد» ستایش کرده و آن را یکی از فیلم‌های محبوبش نامیده بود. این فیلم یک اثر ترسناک و روان‌شناسانه با بازی «مروید کلارک» در نقش یک پرستار است که به نجات بیماران در حال مرگ وسواس پیدا می‌کند.

بنا بر اطلاعات ثبت شده در وبسایت‌هایی چون «پروداکنش ویکلی»، فیلم بعدی گلس «عشق زخمی» (Love Lies Bleeding) است. این فیلم داستانی عاشقانه در مورد زنی روایت می‌کند که مصمم است قهرمان بدنسازی شود اما استرویدها زندگی او را دگرگون می‌کنند.

استوارت پاییز گذشته در مصاحبه با «ورایتی» به این پرسش پاسخ داد که آیا مایل است در مقابل «بتمن» (The Batman 2022) با بازی «رابرت پتینسون» نقش «جوکر» را بازی کند یا نه: «بیایید کار جدیدی انجام دهیم.» او اضافه کرد:‌ «انرژی در پس آن را دوست دارم. نقش او را بسیار خوب بازی کرده‌اند. احساس می‌کنم که شاید، بهتر باشد با بی‌ملاحظگی برخورد نکنیم، اما عاشق انرژی‌اش هستم. بیایید کار دیگری بسازیم. من کاملاً موافق بازی در نقش یک شخصیت عجیب‌وغریب و ترسناک هستم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید