news-background
news-background

انتقاد «شورای تلویزیونی والدین» به پخش سریال‌های خشن Daredevil و The Punisher از پلتفرم خانوادگی دیزنی+

«شورای تلویزیونی والدین» (PTC) آمریکا به پخش سریال‌های «دردویل» (Daredevil)، «جسیکا جونز» (Jessica Jones)، «لوک کیج» (Luke Cage)، «مشت آهنین» (Iron Fist)، «پانیشر» (The Punisher) و «مدافعان» (The Defenders) مارول و نتفلیکس از پلتفرم خانوادگی دیزنی پلاس انتقاد کرد. این عناوین در مقایسه با سریال‌های اریجینال دیزنی پلاس از جمله «مندلوری» (The Mandalorian) حاوی صحنه‌های بسیار خشونت‌آمیزتر و بزرگسالانه‌اند. این شورا به دیزنی هشدار داده است که پخس این سریال‌ها «برند شما را نابود می‌کند.»

در بخشی از بیانیه «تیم وینتر» رئیس شورا آمده است: «نام کمپانی والت دیزنی به مدت بیش از ۹۸ سال با واژه‌های «مناسب خانواده» مترادف بوده است، و من فکر نمی‌کنم کمپانی دیگری در تاریخ آمریکا به واسطه پشتیبانی – و پول – والدین و خانواده‌های آمریکایی ساخته شده باشد. پلتفرم دیزنی پلاس به عنوان یک سامانه استریم خانوادگی بازاریابی شده و والدین برای تحقق این وعده به دیزنی اعتماد کرده‌اند.»

وینتر ادامه می‌دهد: «به نظر به‌شدت «خارج از برند» می‌رسد که دیزنی پلاس برنامه‌هایی با رده سنی بزرگسال (R و TV-MA) را از این پلتفرم پخش می‌کند، تا ظاهراً مشترکین سرویس را افزایش دهد. گام بعدی چیست، آوردن اجرای زنده رقاصه‌های برهنه به «دیزنی ورلد»؟»

دیزنی پلاس در حال به‌روزرسانی تنظیمات پلتفرمش برای مدیریت محتوا از سوی والدین است. با فعال شدن این تنظیمات، کاربر برای دسترسی به محتوای بزرگسالانه باید یک رمز عبور وارد کند. در بخش دیگری از بیانیه شورا آمده است: «دیزنی پلاس نیازی به رقابت با محتوای بزرگسالانه پلتفرم‌های استریم دیگر ندارد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۵۱

دو دقیقه اعتراض نکنید شاید ادامه دردویل رو ساختن و خوشحالمون کردن :/

نمایش اسپویل
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۳۱

سلام و تشکر از متوا و خبر های خوب و به روز. اگر امکان دارد در آخر خبر ها اسم یا لینک منبع هم گذاشته شود.

نمایش اسپویل