news-background
news-background

اولین تصاویر از فیلم‌های Argylle هنری کویل و دوا لیپا و Spirited رایان رینولدز و بسیاری دیگر

اپل سه‌شنبه این هفته جزئیات و تصاویری تازه از چند فیلم جدیدش از جمله «آرگایل» (Argylle) و «سرزنده» (Spirited) را منتشر کرد.

«داکوتا جانسون»، «برت گرت»، «لزلی مان»، و «ونسا برگهارت» در «چاچا خیلی نرم» (Cha Cha Real Smooth) به نویسندگی و کارگردانی «کوپر ریف» نقش‌آفرینی کرده‌اند. داستان این فیلم در مورد آغاز رابطه یک دانشجوی فارغ‌التحصیل بی‌هدف با مادری جوان و دختر نوجوان اوست. این فیلم ۱۷ ژوئن از اپل تی‌وی+ پخش خواهد شد.

فیلم انیمیشن «بخت» (Luck) با صداپیشگی «جین فاندا»، «ووپی گلدبرگ»، «ایوا نوبلزدا»، «سامون پگ»، نیز بنابر اعلام اپل ۵ آگست پخش خواهد شد.

در فصل پاییز، اپل مستند «سیاه و آبی: تصنیف رنگارنگ لوئی آرمسترانگ» (Black & Blues: The Colorful Ballad of Louis Armstrong)، فیلم «ریموند و ری» (Raymond & Ray) با بازی «یوان مک‌گرگور» و «ایتان هاک»، کمدی درام «بزرگ‌ترین محموله آب‌جو تاریخ» (The Greatest Beer Run Ever) با بازی «زک افران» و «راسل کرو» و «صدای ۰۰۷» (The Sound of 007) که مستندی برای شصتمین سالگرد «جیمز باند» است را پخش می‌کند.

«بزرگ‌ترین محموله آب‌جو تاریخ» که اولین فیلم بلند «پیتر فرلی» پس از «کتاب سبز» (Green Book) است، داستانی واقعی در مورد مردی روایت می‌کند که در سال ۱۹۶۷ از نیویورک عازم ویتنام می‌شود تا آب‌جویی به دست دوستان دوران کودکی‌اش برساند. داناهو این محموله را با کشتی و سپس از میان جنگل عبور داد و رد سه دوستش را گرفت. در نهایت وقتی او مأموریتش را با موفقیت به پایان برد، «حمله عید تت» اتفاق افتاد. افران نقش داناهو را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

فیلم «سرزنده» که اقتباسی موزیکال از داستان کلاسیک «سرود کریسمس» (A Christmas Carol) اثر «چارلز دیکنز» است. علاوه بر رینولدز، «ویل فرل» و «اکتاویا اسپنسر» در این فیلم نقش‌آ‌فرینی کرده‌اند.

اپل تا پایان سال ۲۰۲۲ فیلم‌های دیگری چون «آزادی» (Emancipation) با بازی «ویل اسمیت»، «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»‌ و بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «رابرت دنیرو»، تریلر «تیزتر» (Sharper) با بازی «جولین مور» و «سباستین استن» و «تتریس» (Tetris) با بازی «تارون اجرتون» را پخش خواهد کرد.

دیگر پروژه‌های در دست ساخت استودیوهای اپل «ناپلئون» (Napoleon) به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «واکین فینیکس» و «ونسا کربی» در نقش «ناپلئون بناپارت» و همسرش، «شبح‌شده» (Ghosted) با بازی «کریس اوانز» و «آنا د آرماس»، و «بینی بابل» (The Beanie Bubble) با بازی «الیزابت بنکس» و «سارا اسنوک» خواهند بود. این استودیو فیلم «خون مسموم» (Bad Blood) «آدام مک‌کی» و بازی «جنیفر لارنس»، «برف کور» (Snow Blind) با بازی «جیک جیلنهال»، «دالی» (Dolly) با بازی «فلورنس پیو»، فیلم بیوگرافیکال «آدری هپبورن» با بازی «رونی مارا»، و یک فیلم تریلر با بازی «برد پیت» و «جرج کلونی» را نیز در دست ساخت دارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید