زمان مطالعه: ۲ دقیقه
تصاویر حضور ستارگان در ضیافت ناهار اسکار ۲۰۲۲
مراسم ضیافت نیمروز اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) دوشنبه این هفته برگزار شد و بعضی از ستارگان درخشان هالیوود را به هم رساند.
«دنزل واشینگتن»، «استیون اسپیلبرگ»، «ویل اسمیت»، «کنت برانا»، «گییرمو دل تورو»، «مگی جیلنهال»، «اندرو گارفیلد»، «کودی اسمیت-مکفی»، «خاویر باردم»، «پنهلوپه کروز»، «بیلی آیلیش»، و «کریستن استوارت» از جمله مهمانان این ضیافت بودند. این رویداد سال گذشته به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا لغو شده بود اما امسال مهمانان در فیرمونت سنچری پلازا لسآنجلس حضور پیدا کردند.
فیلم «قدرت سگ» (The Power of the Dog) «جین کمپیون» با بازی کامبربچ و اسمیت-مکفی امسال با ۱۲ نامزدی پیشتاز است و «تلماسه» (Dune) «دنی ویلنوو» با ۱۰ نامزدی در تعقیب آن است. «پل توماس اندرسون» کارگردان نامزد اسکار «لیکوریش پیتزا» (Licorice Pizza) به «ددلاین» میگوید: «واقعاً تصور کردم که قرار است ناهار بخورم، بنابراین چیزی نخوردم. اینجا وقتی برای خوردن نیست. خیلی گرسنهام.»
«یواخیم ترییر» کارگردان «بدترین آدم دنیا» (The Worst Person in the World)، «پائولو سورنتینو» کارگردان «دست خدا» (The Hand of God) و «لین-مانوئل میراندا» کارگردان «تیک تیک بوم» (tick, tick, BOOM)، «تد ساراندوس» مدیر عامل نتفلیکس، و «جسیکا چستین» از جمله دیگر حاضران در این رویداد بودند.
مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۲۲ یکشنبه ۲۷ مارس برگزار خواهد شد و از شبکه ایبیسی روی ایر میرود.

دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
mahbod2121
mahbod2121
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۵۰
چقدر قیافه این بیلی آیلیش سرد و نچسبه
۴
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ