news-background
news-background

تصاویر حضور نامزدهای Independent Spirit 2022 روی فرش آبی

سی و هفتمین مراسم «ایندیپندنت اسپیریت» یکشنبه این هفته با میزبانی «نیک آفرمن» و «مگان ملالی» در سانتا مانیکا، کالیفرنیا برگزار شد. نامزدهای این دوره از جمله «مگی جیلنهال»، «سایمون رکس»، «تیلور پیج»، «تروی کاتسور» و بسیاری دیگر در این مراسم روی فرش آبی مقابل دوربین عکاسان رفتند.

جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه امسال به «دختر گمشده» (The Lost Daughter) جیلنهال اهدا شد. سال گذشته فیلم «سرزمین خانه‌به‌دوشان» (Nomadland) برنده جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده بود. مراسم سال ۲۰۲۱ به صورت مجازی برگزار شد.

جیلنهال روی صحنه گفت: «در آموختن و دیدن چیزهای تازه لذتی وجود دارد. نویسنده-کارگردان بودن همیشه برنامه من بود، وقتی که برنامه‌ریزی می‌کردیم. دلتنگ بازیگری شده‌ام... اما تطابق برای بازیگر بسیار دشوار است. ترجیح می‌دهم خودم چیزی خلق کنم.»

این فیلمساز چند ماه قبل در جشنواره ونیز جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کرده بود و با جوایز یکشنبه شب، در مسیر کسب اسکار بهترین فیلمنامه قرار گرفته است. او برای این اسکار رقبایی چون «تل‌ماسه» و «قدرت سگ» را پیش روی خود می‌بیند.

برنده اسکار احتمالی دیگر «تروی کاتسور» بازیگر فیلم «کودا» (CODA) خواهد بود که شب گذشته برنده جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد و یک هفته قبل همین جایزه را از سوی «اتحادیه بازیگران» دریافت کرده بود. «سایمون رکس» که برای «موشک سرخ» (Red Rocket) جایزه «ایندیپندنت اسپیریت» را دریافت کرد، در رقابت اسکار از بخت کمتری برخوردار است. سال گذشته، «میناری» و «زن جوان‌آینده‌دار» در چند بخش پس از کسب این جایزه در مراسم اسکار نیز موفقیت‌هایشان را تکرار کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید