news-background
news-background

مجریان مراسم Independent Spirit با انگشت میانی به پوتین «درود» فرستادند

«مگان ملالی» مجری مراسم «از طرف همه» ابراز امیدواری کرد که صلح در اوکراین هر چه زودتر برقرار شود.

در سی و هفتمین دوره مراسم اهدای جوایز «ایندیپندنت اسپیریت» (Independent Spirit Awards)، میزبانان «نیک آفرمن» و همسرش «مگان ملالی» به بحران اوکراین و روسیه واکنش نشان دادند.

ملالی روی صحنه گفت: «پیش از آنکه ادامه دهیم، مایلم چند دقیقه برای کسانی که از جنگ در اوکراین و همه درگیری‌های ناروا در سراسر دنیا لطمه خورده‌اند آروزی بهترین‌ها را داشته باشم. فکر می‌کنم از طرف همه حرف می‌زنیم وقتی که می‌گوییم امیدواریم راه حلی سریع و صلح‌آمیز پیدا شود. مشخصاً اینکه گمشو به کشورت، پوتین.» آفرمن ادامه می‌دهد:‌ «بله، این راه حل سریع و صلح‌آمیزی است که از آن حرف می‌زنیم. اینکه «ولادیمیر پوتین» گم شود و به کشورش برگردد.» مجریان سپس با انگشت میانی خود به رئیس جمهور روسیه «درود» می‌فرستند.

بازیگران «پارک‌ها و تفریحات» (Parks and Recreation) از همه مهمانان درخواست کردند که در این ادای احترام به آن‌ها ملحق شوند. «کریستن استوارت» یکی از سلبریتی‌هایی بود که بی‌درنگ این درخواست را پذیرفت. دو مجری در ادامه از بینندگان خواستند که به مردم اوکراین کمک مالی کنند.

در فصل اهدای جوایز امسال، بعضی از سلبریتی‌ها از تریبون چنین مراسمی برای نکوهش پوتین استفاده کرده‌اند. «برایان کاکس» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) پس از دریافت جایزه از «اتحادیه بازیگران» (SAG) گفت: «چیزی که من را نگران می‌کند اتفاقاتی است که در روسیه برای همکاران بازیگر زن و مرد ما و منتقدین و نویسندگان در جریان است. به آن‌ها گفته‌اند که یک کلمه نباید در مورد اوکراین حرف بزنند وگرنه خیانت بزرگی به کشورشان کرده‌اند. به نظر من باید با از آن آدم‌ها نیز حمایت کنیم. روس‌هایی که آن‌ها هم از آنچه در حال وقوع است ناراضی‌اند، مشخصاً هنرمندان. من فکر می‌کنم باید به آن‌ها بپیوندیم و از آن‌ها تجلیل کنیم و امیدوار باشیم که بتوانند تغییری ایجاد کنند. چون باور دارم که می‌توانند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰

بس کنین دلقکا خون چندین میلیون مسلمان رو ریختین اون موقع لال بودین ؟

نمایش اسپویل
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۳۷

دلقک و دورو که هستن ولی ایندفعه اون انگشت رو ما هم به پوتین و روسیه نشون میدیم

نمایش اسپویل