news-background
news-background

کارگردان The Batman می‌گوید برای یکی از صحنه‌های «ریدلر» ۲۰۰ برداشت گرفته است؛ پل دینو: ریدلر احتمالاً Wordle بازی می‌کند

صحنه مکالمه تلفنی «ریدلر» و «بتمن» ۲۰۰ مرتبه برداشت شده است.

«مت ریوز» کارگردان «بتمن» (The Batman) می‌گوید برای یکی از صحنه‌های فیلم میان شخصیت‌های «ریدلر» با بازی «پل دینو» و «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» حدود ۲۰۰ برداشت گرفته است. در این صحنه «ریدلر» و «بتمن» به صورت ویدیویی با موبایل گفت‌وگو می‌کنند.

ریوز به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید برای این صحنه دینو «در یک اتاق با یک آی‌فون تنها» بوده در حالی که سایر عوامل و بازیگران در صحنه فیلمبرداری یک قتل در شهرداری گاتهام به سر می‌برده‌اند. فیلمساز ادعا می‌کند که برای این صحنه «به دستور دینو» حدود ۲۰۰ برداشت گرفته است.

ریوز می‌گوید:‌ «او می‌گفت: «بسیار خوب، بیایید برداشتی را امتحان کنیم که من جلوی دوربین نیستم و سرم را درونش می‌کنم. بیایید برداشتی بگیریم که من از پیش نشسته باشم.» او این اجرای تک-نفره با آی‌فون را کارگردانی می‌کرد.» این فیلمساز اضافه می‌کند:‌‌ «مثل یک مجری مسابقه تلویزیونی گذر زمان را به چالش می‌کشید. بسیار خلاق و نوآور بود. به خودش هم نگاهی انتقادی داشت.»

«بتمن» ریوز یک داستان کارآگاهی روایت می‌کند که بسیاری از شخصیت‌های گاتهام از جمله «کت‌وومن» با بازی «زوئی کراویتس»، «پنگوئن» با بازی «کالین فرل»، «ریدلر» با بازی «پل دینو»، «آلفرد پنی‌وورث» با بازی «اندی سرکیس»، «کمیسر جیمز گوردن»  با بازی «جفری رایت» و «کارماین فالکن» جنایت‌کار با بازی «جان تورتورو» در آن حاضرند. پیشتر گزارش شده بود که «بتمن» ریوز رده سنی بالاتر از ۱۳ سال (PG-13) دریافت کرده است. «بتمن» با دو ساعت و ۵۵ دقیقه یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما و طولانی‌ترین فیلم «بتمن» تاریخ خواهد بود.

در بخش دیگری از مصاحبه با «هالیوود ریپورتر»، دینو می‌گوید شخصیت شرور «ریدلر» احتمالاً از بازی «وردل» (Wordle) لذت می‌برد: «مردی است که با یافتن راهی برای متمرکز کردن ذهنش روی چیزی جز افکار، رنج‌وها و دردهایش دوام آورده است. این موضوع برای پیشینه شخصیت من بسیار مهم بود – نه بازی «وردل» به معنای واقعی کلمه – بلکه این مفهوم که پازل‌ها تنها جایی است که می‌تواند بازخوردی مثبت به زندگی او ببخشد. پازل‌ها تنها چیزهایی بوده‌اند که در تمام زندگی به او گفته‌اند: «برنده شدی.»»

دینو می‌گوید علی‌رغم بازی در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون «خون به پا خواهد شد» (The Will Be Blood)، سرانجام آمده فیلم‌های جریان اصلی است: «حالا موضع روشن‌تری با خودم دارم در مورد اینکه چه می‌خواهم و از اثرم چه به دست می‌آورم. این اتفاق امکان می‌دهد که نه فقط از نظر هنری، بلکه جاه‌طلبی حس سالم‌تری داشته باشم. امروز از بازی در چنین نقش‌هایی حس خیلی خوبی دارم، و می‌توانم از آن لذت ببرم، اما نمی‌دانم که در بیست و چند سالگی نیز همین حس را می‌توانستم داشته باشم یا نه.»

«بت‌من» ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید