news-background
news-background

بیانیه شان پن از اوکراین: پوتین اگر تسلیم نشود وحشتناک‌ترین اشتباه تاریخ بشر را مرتکب خواهد شد

«شان پن» از مناطق جنگی اوکراین بیانیه‌ای پرشور در مورد حمله روسیه به این کشور منتشر کرد. این بازیگر برنده اسکار وارد اوکراین شده تا مستندی در مورد تنش دو کشور بسازد.

ستاره «خط باریک سرخ» (The Thin Red Line) می‌گوید: «آقای پوتین به باور من اشتباهی بی‌رحمانه مرتکب شده و جان‌هایی را ستانده و قلب‌هایی را شکسته، اما اگر تسلیم نشود، وحشتناک‌ترین اشتباه تاریخ بشر را مرتکب خواهد شد. رئیس جمهور زلنسکی و مردم اوکراین همچون نمادهای تاریخی شجاعت و اخلاق برخاسته‌اند. اوکراین نوک نیزه پذیرش دمکراتیک رؤیاهاست. اگر اجازه دهیم به تنهایی بجنگد، روح ما به عنوان آمریکا گمگشته خواهد شد.»

پیش‌تر گزارش شده بود که پن با مقامات اوکراین دیدار کرده است. پن از سیاست‌های «جرج دابلیو. بوش» و حمله نظامی به عراق انتقاد کرده و سفرهایی جنجالی به ایران، کوبا، پاکستان و مصر داشته است. او در سال ۲۰۱۶ با «ال چاپو» قاچاقچی مکزیکی دیدار کرده بود.

پن در بیش از ۵۰ فیلم بلند ظاهر شده و دو جایزه اسکار را دریافت کرده است. اولین اسکار او در سال ۲۰۰۳ برای «رودخانه اسرارآمیز» (Mystic River) و اسکار دومش در سال ۲۰۰۸ برای «میلک» (Milk) رقم خورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۱۷

گور پدر روسیه و آمریکا! ایشونم فقط رفته اونجا که منافع آمریکا رو تبلیغ کنه! جنگ نه زیبایی داره و نه هیچی ! فقط مرگ آدم ها هست!

نمایش اسپویل