news-background
news-background

همسر اوکراینی سابق هیدن پنتیر به جنگ روسیه می‌رود؛ دختر ۷ ساله بازیگر در اوکراین به سر نمی‌برد

«هیدن پنتیر» می‌گوید دختر ۷ ساله‌اش «کایا» و همسر سابقش «ولادیمیر کلیچکو» در اوکراین به سر نمی‌برند. پنتیر هفته گذشته ضمن حمایت از مردم اوکراین اعلام کرده بود که همسر سابقش آماده بازگشت به این کشور شده تا از وطنش در مقابل روسیه دفاع کند. پنتیر و کلیچکو در سال ۲۰۱۳ با یکدیگر نامزد کردند و در سال ۲۰۱۸ جدا شدند. دختر آن‌ها دسامبر سال ۲۰۱۴ به دنیا آمد.

پنتیر جمعه گذشته در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: «شخصاً شاهد توانمندی مردم اوکراین که برای استقلالشان جنگیده‌اند و همچنان با شور و شوق در طول سال‌ها از کشورشان دفاع کرده‌اند بوده‌ام. کاری که پوتین انجام می‌دهد ننگین است! این لحظه تاریخی وحشتناک در تاریخ پیامی وحشتناک می‌فرستد: این پیام که در این روز و روزگار، در سال ۲۰۲۲، پایمال کردن حقوق انسان‌های آزاد و فرصت دادن به اتوکرات‌هایی چون پوتین برای به دست آوردن هرچه می‌خواهند اشکالی ندارد.»

بازیگر ۳۲ ساله «نشویل» (Nashville) و «قهرمانان» (Heroes) سپس به هواداران نگران اطمینان خاطر داد که دختر هفت ساله‌اش در اوکراین به سر نمی‌برد: «او صحیح و سالم است و در اوکراین نیست.»

کلیچکو ۴۵ ساله پنجشنبه گذشته در لینکدین نوشته بود: «با تمام توان از خودمان دفاع خواهیم کرد و برای آزادی و دمکراسی می‌جنگیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید