news-background
news-background

تاریخ پخش قسمت‌های پایانی سریال Ozark مشخص شد

 

نتفلیکس هفت قسمت پایانی سریال «اوزارک» (Ozark) را ۲۹ آوریل پخش خواهد کرد. در خلاصه داستان بخش دوم از فصل چهارم سریال آمده است که شخصیت مارتی و وندی خود را از هلن خلاص می‌کنند و به قله امپراطوری ناوارو می‌رسند. آن‌ها فرصت دیگری برای خروج از اوزارک به دست می‌آورند اما بعضی از خطاهای پیشین آن‌ها پوشیده باقی نمی‌ماند.

علاوه بر «جیسون بیتمن» و «لورا لینی» در فصل‌های قبلی «جولیا گارنر» برنده امی، «جنت مک‌تیر»، «تام پلفری»، «سوفیا هابلیتز»، «اسکایلر گیرتنر»، «چارلی تاهان»، «جسیکا فرانسیس دوکس»، «ورونیکا فالکن»، «الی استروکر»، و «بروس دیویسون» نقش‌آفرینی کردند. «کریس ماندی» به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده با فصل چهارم بازخواهد گشت. بیتمن و «لورا لینی» به همراه «پاتریک مارکی» و «جان شیبان» از جمله دیگر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

نت‌فلیکس تابستان سال گذشته اعلام کرد که «اوزارک» برای فصل چهارم و پایانی بازخواهد گشت و همچون درام‌های «برکینگ بد» و «مد من» در دو بخش روی ایر خواهد رفت.

«جیسون بیتمن» پیش‌تر در مورد پایان سریال گفته بود: «اگر سریال بیش از این ادامه پیدا کند، از اوج سقوط می‌کند و از محبوبیتش کاسته می‌شود. بنابراین با در نظر گرفتن ذکاوت مارتی و وندی برد، اگر آن‌ها این راه را مدت درازی ادامه دهند، یا کشته می‌شوند یا به زندان می‌افتند. بنابراین نمی‌دانم چگونه و چه زمانی سریال به پایان می‌رسد اما با توجه به هوش و ذکاوت شخصیت‌ها، به نظر نمی‌رسد که سریالی ۱۲ فصلی باشد.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید