news-background
news-background

سریال Inventing Anna پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی انگلیسی-زبان نتفلیکس در شش ماه گذشته شد

سریال «جعل آنا» (Inventing Anna) به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «شاندا رایمز» پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی انگلیسی-زبان نتفلیکس پس از تغییر در نحوه محاسبه بینندگان از تابستان گذشته شد. «جعل آنا» ۱۱ فوریه سال ۲۰۲۲ از نت‌فلیکس پخش شد.

این سریال با بازی «جولیا گارنر» در نقش «آنا سوروکین» از ۱۴ تا ۲۰ فوریه ۱۹۶ میلیون ساعت دیده شده و به راحتی بالاتر از فصل سوم «تو» (You) با ۱۷۹ میلیون ساعت بیننده، «ویچر» (The Witcher) با ۱۶۸ میلیون ساعت بیننده، «آموزش جنسی» (Sex Education) با ۱۶۰ میلیون ساعت بیننده و «کبرا کای» (Cobra Kai) با ۱۲۰ میلیون بیننده قرار گرفته است.

با این حال، این سریال با عنوان کره‌ای زبان «بازی مرکب» (Squid Game) که در پایان ماه سپتامبر ۵۷۱ میلیون ساعت دیده شد فاصله زیادی دارد. سریال کره‌ای زبان جدید «همه ما مرده‌ایم» (All Of Us Are Dead) نتفلیکس نیز در ماه فوریه ۲۳۶ میلیون ساعت دیده شده است.

گارنر در «جعل آنا» نقش «آنا دلوی» کلاهبردار روسی-آلمانی را بازی می‌کند. «آنا دلوی» با نام واقعی «آنا سوروکین» در سال ۲۰۱۳ به نیویورک نقل مکان کرد و خود را به عنوان یک زن آلمانی ثرتمند نشان داد تا به طبقه اشراف شهر راه پیدا کند و آن‌ها را فریب دهد. در سال ۲۰۱۹، او در هشت اتهام از جمله سرقت اموال گران‌قیمت گناه‌کار شناخته و به چهار تا ۱۲ سال حبس محکوم شد. او ۱۱ فوریه گذشته آزادی خود را به دست‌ آورد، اما در ماه مارس دلیل پایان مدت اقامت تعیین‌شده‌اش در ایالات بازداشت شد. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «در «جعل آنا»، یک ژورنالیست در مورد پرونده «آنا دلوی» تحقیق می‌کند، زنی آلمانی که دل و ثروت اهالی نیویورک را با هم ربود. اما آیا آنا بزرگ‌ترین زن کلاهبردار نیویورک است، یا اینکه او فقط پرتره‌ای از رؤیای آمریکایی است؟»

«آنا کلامسکی»، «آرین مؤید»، «کیتی لوز»، «الکسیس فلوید»، «اندرز هولم»، «آنا دیور اسمیت»، «جف پری»، «تری کینی» و «لاورن کاکس» دیگر بازیگران «جعل آنا» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید