news-background
news-background

همکاری دوباره رابرت داونی جونیور و کارگردان Iron Man 3 با فیلم Parker آمازون

«رابرت داونی جونیور» بازیگر نقش «مرد آهنی» (Iron Man) در «دنیای سینمایی مارول» در اقتباس جدید از رمان‌های «پارکر» (Parker) نوشته «دونالد ای. وست‌لیک» با «شین بلک» همکاری می‌کند.

«متیو بلونی» ژورنالیست ادعا کرده است که بلک نویسنده فیلمنامه است اما کارگردانی او به تأیید نرسیده است. بلک در فیلم «مرد آهنی ۳» (Iron Man 3) و اولین فیلم بلندش «بوس بوس بنگ بنگ» (Kiss Kiss Bang Bang) همکاری کرده است.

داونی جونیور در سال ۲۰۲۰ به «جو روگان» گفته بود که «بوس بوس بنگ بنگ» را بهترین فیلم خودش می‌داند: «به نظر من از بسیاری جهات بهترین فیلمی است که بازی کرده‌ام. یک سکوی پرتاب شد. بیرون آمد، و شکست خورد، اما «جان فاورو» [کارگردان «مرد آهنی»] آن را دید، و گفت: «این مرد می‌تواند در فیلم‌های اکشن بازی کند.» و این بود که تبدیل شد به سکوی پرتاب من به دنیای مارول.»

وست‌لیک کتاب‌های پارکر را با نام مستعار «ریچارد استارک» منتشر کرده است. از این رمان‌ها چند اقتباس سینمایی با بازی بازیگرانی چون «جیسون استاتهام»، «مل گیبسون»، «رابرت دووال»، «جیم براون»، «پیتر کایوت» و «لی ماروین» ساخته شده است. از رمان «شکار شده» (The Hunted) دو فیلم «شلیک به هدف» (Point Blank) و «تقاص» (Payback) اقتباس شده است اما در حال حاضر معلوم نیست فیلم داونی جونیور و بلک از چه کتابی برگرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید