news-background
news-background

انتقاد نویسنده رمان Sex and the City از ریبوت سریال

«کندس بوشنل» می‌گوید از تصمیمات نویسندگان در ریبوت «مبهوت» شده است.

پخش سریال «و به همین سادگی» (And Just Like That) از اچ‌بی‌او مکس با حواشی بسیاری همراه بود. ریبوت «جنسیت و شهر» (Sex and the City) قرار بود یکی از هیجان‌انگیزترین عناوین تلویزیونی شبکه در سال گذشته باشد، اما موانع زیادی برای موفقیت سریال ایجاد شد.

این ریبوت نقدهای بسیار بدی دریافت کرد و هواداران از سرنوشت شخصیت‌های ناراضی بودند. اما مشکل مهم‌تر زمانی به وجود آمد که «کریس ناث»، بازیگر نقش «آقای بیگ» از سوی چند زن به آزار جنسی متهم شد. او در نهایت از قسمت پایانی حذف شد در حالی که تنها بازیگر ریبوت نبود که از سریال احیاشده «جنسیت و شهر» دور می‌ماند. «کیم کاترال» که نقش «سامانتا جونز» را بازی کرده، به دلیل عداوت علنی‌اش با «سارا جسیکا پارکر» در ریبوت سریال مشارکت نکرد.

انتقاد «کندس بوشنل» نویسنده کتاب «جنسیت و شهر» این هفته تکمیل‌کننده همه این حواشی منفی بود. او در مصاحبه با «نیویورکر» در پاسخ به این پرسش که آیا هوادار سریال است یا نه، تنها می‌گوید: «نه.»

بوشنل سپس اضافه می‌کند: «بسیاری از تصمیماتی که در ریبوت گرفته شد من را مبهوب کرد. می‌دانید، یک محصول تلویزیونی ساخته شده توسط «مایکل پاتریک کینگ» و «سارا جسیکا پارکر» است که هر دو در گذشته با اچ‌بی‌او همکاری کرده بودند. اچ‌بی‌او به دلایل مختلف تصمیم گرفت این چندگانه را به دست آن‌ها بسپارد، و این حاصل کار آن‌هاست.»

شخصیت «کری بردشا» با بازی «سارا جسیکا پارکر» از زندگی بوشنل به عنوان یک نویسنده جوان در نیویورک سیتی الهام گرفته شده است. اما نویسنده می‌گوید موفق نشده با نسخه ریبوت‌شده «کری بردشا» ارتباط برقرار کند. او در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز خودش را در این شخصیت می‌بیند یا نه می‌گوید:‌ «به‌هیچ‌وجه. یعنی، کری بردشا به زنی عجیب تبدیل شد که با یک مرد بسیار ثروتمند ازدواج می‌کند. و این داستان زندگی من یا هیچ‌یک از دوستانم نیست.» نویسنده با این حال می‌گوید بعضی از تصمیمات سازندگان او را به خنده انداخته است: «تلویزیون منطق خودش را دارد.»

«و به همین سادگی» هنوز برای فصل دوم چراغ سبز دریافت نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید