news-background
news-background

جانی دپ هنگام دریافت مدال افتخار از رئیس جمهور صربستان: در آستانه شروع زندگی تازه‌ای هستم

دپ می‌گوید: «شروع دوباره را دوست دارم و خیلی دوست دارم که این شروع از اینجا باشد.»

«جانی دپ» به دنبال دریافت یک مدال افتخار از رئیس جمهور صربستان گفت: «در آستانه [شروع] یک زندگی تازه هستم.» این بازیگر ۵۸ ساله سه‌شنبه این هفته (۱۵ فوریه) از طرف «الکساندر ووچیچ» در بلگراد این مدال را دریافت کرده است.

«بالکان اینسایت» گزارش داده است که دپ در این مراسم از ووچیچ قدردانی می‌کند و می‌گوید امیدوار است که این مدال یک «شروع دوباره‌» در زندگی‌اش رقم بزند: «واقعاً و صمیمانه از شما سپاسگزاری می‌کنم، رئیس جمهور ووچیچ. این مدال لیاقت، اگر این افتخار را داشته باشم که با آن از اینجا بروم، از محبت شما سپاسگزار خواهم بود که این افتخار را به من می‌دهید.»

«دیلی میل» می‌نویسد دپ در ادامه می‌گوید «در آستانه شروع یک زندگی تازه است» و اضافه می‌کند: «شروع دوباره را دوست دارم، و خیلی دوست دارم که آن شروع از اینجا باشد.»

دپ که در یکی دو سال اخیر در فیلم «میناماتا» (Minamata) دیده شده و در انیمیشن «پافین‌ها» (Puffins) صداپیشگی کرده، از ووچیچ به دلیل «فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، به ویژه در هنر سینما و تمجید از جمهوری صربستان در دنیا» این مدال را دریافت کرده است.

«شروع دوباره» دپ ممکن است ارجاعی باشد به شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش «امبر هرد» خوانده بود باشد. دپ پس از این شکست حقوقی، از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) اخراج شد و نقش «گلرت گریندل‌والد» را به «مدس میکلسن» داد و کارگردان «میناماتا» مدعی شد که استودیوی ام‌جی‌ام فیلم را «دفن» کرده و به دلیل وجود نام دپ روی آن پخش نمی‌کند.

دپ در جشنواره «سن سباستین» خود را قربانی «فرهنگ تحریم» نامید و گفت باید برای اصلاح این وضعیت اقداماتی انجام دهد. او به‌تازگی یک وکیل سرشناس به خدمت گرفته تا در شکایت دیگرش از هرد که با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» خود را قربانی خشونت خانگی خوانده بود در ایالت ویرجینا شکست قبلی را تکرار نکند. هرد در آن مقاله نامی از دپ نمی‌برد اما بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» ادعا می‌کند آن مقاله باعث شده نقش «جک اسپارو» در چندگانه ماجراجویانه دیزنی را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید