زمان مطالعه: ۲ دقیقه
«مدس میکلسن» رسماً در فیلم Fantastic Beasts 3 جانشین «جانی دپ» شد
«مدس میکلسن» که شایعهی بازی او در قسمت سوم «جانوران شگفتانگیز» (دانلود فیلم Fantastic Beasts 3 با لینک مستقیم) به گوش رسیده بود، با تأیید استودیوی برادران وارنر رسماً به این چندگانه پیوست. او در این فیلم جانشین «جانی دپ» میشود که نقش «گلرت گریندلوالد» را بازی کرده بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.
پیشتر گزارش شده بود که میکلسن انتخاب اول «دیوید ییتس» کارگردان فیلم است، اما میکلسن تا هفتهی گذشته هرگونه مذاکره را تکذیب میکرد. شایعهی جانشینی او چند روز پس از کنارهگیری دپ از چندگانه به درخواست برادران وارنر و اعلام حکم دادگاه دپ در لندن شنیده شد. اگرچه هواداران دپ هنوز جدایی دپ از چندگانه را باور نکردهاند، اما اضافه شدن میکلسن اتفاقی تلخ و شیرین برای آن دسته از افرادی است که هر دو بازیگر را ستایش میکنند.
«روگ وان» (Rogue One)، «کازینو رویال» (Casino Royal)، «دکتر استرنج» (Doctor Strange)، «شکار» (Hunt) و البته سریال «هنیبال» (Hannibal) از جمله شاخصترین آثار میکلسن به شمار میروند.
در «جانوران شگفتانگیز ۳» قرار است «ادی ردمین» بار دیگر نقش «نیوت اسکاماندر» را در مقابل «کاترین واترستون»، «دن فوگلر»، «الیسون سودل»، «ازرا میلر»، «کالم ترنر»، «جسیکا ویلیامز»، «ویکتوریا ییتس» و «جود لا» در نقش دامبلدور بازی کند. «دیوید ییتس» کارگردان این فیلم براساس «جی.کی. رولینگ» و «استیو کلاوز» است.
این پروژه هم اکنون در لندن در حال فیلمبرداری است و باید ۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران میشد، اما اخیراً به تابستان سال ۲۰۲۲ موکول شده است. میکلسن به زودی در فیلم علمی-تخیلی و پرستارهی «آشوب متحرک» (Chaos Walking) مقابل «تام هالند» و «دیزی ریدلی» دیده خواهد شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Mi.gh
Mi.gh
۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۱۶
من نمیدونم این جوگیر بازیا چیه اخه! خود جانی دپ اصلا حرفی نزد. پولشم کامل گرفت. والا به اندازه طرفدارهاش نماراحت فکر نکنم باشه راحت تو ویلاش نشسته مردم یه بازیگر دیگه رو بهش توهین می کنن کار این مردم فرقی نداره با کارای امبر تازه ما که بینشون نبودیم که نظر بدیم.....ضربه های قبلی که خورد ناچیز بود در قبال این مثل . بعد هم مس بازیگر قابلیه هر بازیگری هم دنبال فرصت بهتره.... مشکل از کمپانی و کساییه که بهشون گفتن هست وگرنه تو فضای حرفه ای وقتی تصمیم می گیرن که بازیگری بره کنار دیگه گردن بقیه نیست که اوکی بدن و نقش رو قبول کنن به نظرم ای کاش اولی رو هم مس بازی می کرد. حالا بیاید به منم حمله کنید. فرقتون چیه واقعا؟
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Mikasa
Mikasa
۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۷
اگر جانی بود هیچ وقت اینکارو در حق کس دیگه ای که ب ناحقی برکنار شده نمیکرد. تفاوت و بزرگی انسان ها از همین جاها معلوم میشه.
Mi.gh
Mi.gh
۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۲۰
اینکه تو دزدان دریایی کارائیب کنارگذاشته شد اینقدر سر و صدا نکردند که الان! اون وحشتناک بود نه این! همش هم برای اینه که ته دلتون می دونید که مس عالیه.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mehran000
mehran000
۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۵
در اینکه مدس میکلسن بازیگر فوق العاده ای شکی نیست ولی مشکل اینجاست که جانی دپ به ناحق کنار گداشته شد
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Im_Negan
Im_Negan
۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶
حس میکنم خیلی بهتر از جانی دپ شه
Mi.gh
Mi.gh
۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۲۳
منم نظرم همینه. تازه جانی دپ رو یادمه که از دزدان دریایی کاراءیب هم کنار گذاشتن! اونجا سروصدا نکردن تا این حد! اون چندگانه بدون جانی هیچ بود. این فیلم که اتفاقا زیاد اثری نداشت تو کارنامش و مس هم فرصتهای کمتری داشته با اینکه قابله حق داشته قبول کنه.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ