news-background
news-background

اولین تیزر فیلم Deep Water آنا د آرماس و بن افلک

فیلم «آب عمیق» را پس از کش‌وقوس‌های طولانی سرانجام شبکه هولو پخش خواهد کرد.

اولین تیزر فیلم اروتیک «آب عمیق» (Deep Water) با بازی «آنا د آرماس» و «بن افلک» در «روز ولنتاین» منتشر شد.

افلک و د آرماس در این فیلم به کارگردانی «آدرین لین» نقش ویک و ملیندا ون آلن را بازی می‌کنند. محدودیت‌هایی که این زن و شوهر برای یکدیگر به وجود آورده‌اند ناگهان جنبه‌ای پیچیده پیدا می‌کند وقتی که نزدیکانشان یک به یک شروع به مردن می‌کنند. «سم لوینسون» و «زک هلم» نویسندگان فیلمنامه و «تریسی لتس»، «ریچل بلانکارد»، «لیل رل هاوری»، «جیکوب الوردی»، «کریستن کانلی» و «جید فرناندز» دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند.

فیلم جدید کارگردان «جذابیت مرگبار» (Fatal Attraction) و «پیشنهاد بی‌شرمانه» (Indecent Proposal) ابتدا قررا بود پاییز سال ۲۰۲۰ اکران شود اما سپس به ژانویه ۲۰۲۲ و بالأخره به ۱۸ مارس موکول شد. فیلم «بی‌وفا» (Unfaithful) لین در سال ۲۰۰۲ برای «داین لین» نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را به ارمغان آورده است.

د آرماس در بخشی از تریلر به نجوا می‌گوید: «من مشکلی دارم.» افلک تسلی‌اش می‌دهد و می‌گوید: «من هم مشکلی دارم.» شعار تبلیغاتی فیلم «آب عمیق» این است که «داستان عاشقانه هرگز همه داستان نیست.»

«آب عمیق» دومین فیلم د آرماس است که اخیراً با تأخیر مواجه شده است. فیلم «بلوند» (Blonde) او ساخته «اندرو دامینیک» قرار بود در سال ۲۰۲۱ عرضه شود اما فیلمساز این هفته اظهار امیدواری کرد که اثر بیوگرافیکالش برای «مرلین مونرو» در بخش «خارج از مسابقه» جشنواره کن ۲۰۲۲ اکران شود. «بلوند» سه سال قبل فیلمبرداری شده است.

افلک و د آرماس پس از این فیلم در زندگی واقعی رابطه رمانتیک یکساله‌ای آغاز کردند و اوایل سال ۲۰۲۱ از یکدیگر جدا شدند.

«آب عمیق» ۱۸ مارس ۲۰۲۲ از هولو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۰۶

there\ s something wrong with me too

نمایش اسپویل