news-background
news-background

آخرین فیلم اکشن ژان کلود ون دام What’s My Name خواهد بود: «یک «رینگ خونین» جدید اما در سطحی بالاتر»

«ژان کلود ون دام» به فیلم اکشن «اسم من چیست؟» (What’s My Name) به کارگردانی «جرمی زگ» ملحق شده است. این فیلم به تهیه‌کنندگی ون دام، زگ و «تایلر تامپسون» در «بازار فیلم اروپا» (EFM) به فروش گذاشته شده است. کمپانی «کراس کریک» سرمایه‌گذار پروژه است.

ون دام به «ددلاین» می‌گوید «اسم من چیست؟» آخرین فیلم اکشن او خواهد بود. «نیک واللونگا» نویسنده فیلم برنده اسکار «کتاب سبز» (Green Book) این فیلم را بر اساس طرح داستانی ون دام می‌نویسد. در این فیلم ون دام نقش خودش را بازی می‌کند و پس از یک سانحه رانندگی و بازگشت از کما دچار فراموشی شده است. او به مرور شروع می‌کند به کشف هویت خود و پی بردن به معنای زندگی.

ون دام می‌گوید: «می‌خواهم این فیلم «رینگ خونین» (Bloodsport) جدیدی باشد اما در سطحی بالاتر. در فیلم، من از نظر حرفه‌ای دوران نزول را پشت سر می‌گذارم، و وقتی از مراسم افتتاحیه یک فیمل اکشن دیگر بیرون می‌آیم، خوشحال نیستم چون ۳۰ سال گذشته را در هتل‌ها گذرانده‌ام که اتفاقاً واقعیت دارد. می‌خواهیم عناصر واقعی زندگی واقعی من و آنچه برایم پیش آمده را نشان دهیم. از بلژیک راهی دراز به سمت هالیوود پیمودم. موفق شدم، شکست خوردم، و بازگشتم. بنابراین از مراسم افتتاحیه بیرون می‌آیم و بوم! – یک ماشین به من می‌زند چون مست هستم. وقتی به هوش می‌آیم، اسم خودم را به یاد نمی‌آورم و هیچ‌کس من را نمی‌شناسد.»

ون دام ۶۱ ساله اضافه می‌کند: «بیشتر آدم‌های نمادینی که با آن‌ها مبارزه کردم را برمی‌گردانیم. همه مبارزان یو‌اف‌سی که با دیدن فیلم‌های من بزرگ شدند، و بعضی از آن قهرمانان را در نقش مبارز خواهیم داشت، و بعضی را به عنوان مدیر مانند «رندی کوتور». ترکیبی عالی خواهد بود و مبارزات حسی واقعی خواهند داشت.»

ون دام از برنامه‌هایش پس از این فیلم می‌گوید: «همه‌چیز را کنسل می‌کنم تا اندامم روی فرم باشد، و پس از این فیلم، قایق کوچکی می‌خرم. نه یک قایق بزرگ – از آن آدم‌ها نیستم – اما می‌خواهم دور دنیا سفر کنم و آرام بگیرم. تمام عمر کار کرده‌ام، به مدت ۳۰ سال در هتل زندگی کرده‌ام. در فیلم همه این مسائل توضیح داده خواهد شد، اینکه چگونه از خانواده‌ام دور شدم. پس از این فیلم، می‌خواهم آرام بگیرم و از زندگی و خانواده لذت ببرم، چون زندگی زود می‌گذرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید