news-background
news-background

آنتونی راموس به سریال Ironheart مارول پیوست

«آنتونی راموس» ستاره فیلم موزیکال «در ارتفاعات» (In the Heights) به سریال «آیرون‌هارت» (Ironheart) مارول و دیزنی+ ملحق شد. راموس در این سریال به «دامینیک تورن» می‌پیوندد که پیش‌تر به عنوان بازیگر نقش «ریری ویلیامز» معرفی شده بود. راموس اخیراً در اقتباس سینمایی از «در ارتفاعات» دیده شده و سابقه بازی در «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) را دارد.

«ورایتی» پیش‌تر گزارش داده بود که «چینا هاج» سرپرست نویسندگان «آیرون‌هارت» خواهد بود. تولید این سریال اولین بار دسامبر سال ۲۰۲۰ تأیید شد.

«آیرون‌هارت» نامی ابرقهرمانی برای «ریری ویلیامز» ۱۵ ساله است، دانش‌آموزی که زره «مرد آهنی» خودش را می‌سازد و سرانجام تأییدیه‌ «تونی استارک» را هم می‌گیرد. این شخصیت در کامیک «مرد آهنی شکست‌ناپذیر» معرفی شد و در کنار «کامالا خان» (خانم مارول) و «مرد عنکبوتی» نقشی کلیدی در موج جدید ابرقهرمانان مارول از جنسیت‌ها و نژادهای مختلف ایفا کرد.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تابستان سال ۲۰۲۱ تأیید کرد که ترون نقش «آیرون‌هارت» را برای اولین بار در «واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) بازی خواهد کرد.

«آیرون‌هارت» تنها یکی از چندین سریال مارول است که برای دیزنی+ در دست ساخت قرار دارد. «تهاجم سری» (Secret Invasion) برای شخصیت «نیک فیوری» با بازی «ساموئل ال. جکسون» و «امیلیا کلارک»، «خانم مارول» (Ms. Marvel)، «شی-هالک» (She-Hulk)، «اکو» (Echo) که اسپین‌آفی برای «شاهین‌چشم» (Hawkeye) است، و «شوالیه ماه» (Moon Knight) از جمله دیگر پروژه‌های تلویزیونی مارول برای این شبکه خواهند بود. علاوه بر این تولید اسپین‌آف سریال «وانداویژن» (WandaVision) با بازی «کاترین هان» نیز تأیید شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید