news-background
news-background

تاریخ‌سازی زوج‌های واقعی در اسکار ۲۰۲۲: خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز، و جسی پلمانز و کریستن دانست همزمان نامزد اسکار شدند

«پنه‌لوپه کروز» و «خاویر باردم» و «کریستن دانست» و «جسی پلمانز» زوج‌های واقعی با دریافت نامزدی اسکار همزمان تاریخ‌سازی کردند. در صورتی که «جی-زی» هم امسال نامزد اسکار می‌شد، به همراه «بیانسه» سومین زوج نامزد اسکار تشکیل می‌شد. «ددلاین» گزارش داده است که این همزمانی برای اولین بار در تاریخ مراسم اهدای جوایز آکادمی اتفاق افتاده است.

در بخش بازیگری، باردم برای بازی در نقش «دزی آرناز» در فیلم «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) نامزد اسکار است، و همسرش کروز برای بازی «مادران موازی» (Parallel Mothers) «پدرو آلمودوار» نامزدی اسکار دیگری کسب کرده است. باردم و کروز در سال ۲۰۱۰ ازدواج کرده‌اند.

پلمانز و دانست نیز برای بازی در فیلم «قدرت سگ» (The Power of the Dog) «جین کمپیون» در دو بخش بهترین بازیگر مرد و زن نقش مکمل نامزد اسکارند. این دو در سال ۲۰۱۷ نامزد کردند و دو فرزند به دنیا آورده‌اند.

پیش از معرفی نامزدهای اسکار ۲۰۲۲، «هیث لجر» و «میشل ویلیامز» برای بازی در فیلم «کوهستان بروکبک» (Brokeback Mountain) نامزد اسکار شده بودند، اما امسال برای اولین بار دو زوج واقعی در چهار شاخه بازیگری نامزدی اسکار را کسب کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید