news-background
news-background

همکاری جیمز کامرون، ویل اسمیت و دارن آرونوفسکی در تولید چندین سریال غیر-داستانی برای دیزنی+ و نشنال جئوگرافیک

دیزنی+ و نشنال جئوگرافیک با همکاری «ویل اسمیت»، «جیمز کامرون»، «دارن آرونوفسکی»، «جان فاورو» و «دیوید بلین» یک سریال غیر-داستانی پرخرج می‌سازند.

اسمیت پس از «به زمین خوش‌آمدید» (Welcome to Earth) با «قطب به قطب» (Pole to Pole) به نشنال جئوگرافیک بازمی‌گردد و ۲۶ هزار مایل از قطب جنوب تا شمال را پوشش دهد. استودیوی وست‌بروک اسمیت و پروتوزوای آرونوفسکی این مجموعه را تولید می‌کنند.

«جان فاورو» کارگردان «مرد آهنی» (Iron Man) سریال «شیر» (Lion) را تولید می‌کند و با استفاده از تکنولوژی‌های جدید خطرات پیشر روی این گونه جانوری را بررسی می‌کند. واحد تاریخ طبیعی استودیوی بی‌بی‌سی این سریال را تولید خواهد کرد.

«بندیکت کامبربچ» بازیگر نقش «دکتر استرنج» در «دنیای سینمایی مارول» راوی مجموعه «فرا/طبیعی» (Super/Natural) خواهد بود که نگاهی می‌اندازد به نیروهاو حواس پنهان جانوران. «جیمز کامرون» یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه است.

کارگردان «آواتار» (Avatar) پس از «اسرار نهنگ‌ها» (Secrets of the Whales) دو سریال غیر-داستانی دیگر می‌سازد. «اسرار فیل‌ها» (Secrets of the Elephant) و «اسرار اختاپوس‌ها» (Secrets of the Octopus) با همکاری اکسفورد ساینتیفیک فیلمز و سی‌لایت پیکچرز تولید خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید