news-background
news-background

تاریخ‌سازی فیلم Jackass Forever در «راتن تومیتوز»

فیلم «کله‌خر برای همیشه» (Jackass Forever) با استقبال منتقدین مواجه شد و در «راتن تومیتوز» تاریخ‌سازی کرد. این دنباله برای چندگانه‌ای که در شبکه ام‌تی‌وی آغاز شد، از این پلتفرم رسماً برچسب «تازه» خورده و امتیاز ۹۰ درصد دریافت کرده است.

قسمت اول این فیلم‌ها بیست سال قبل تحت عنوان «کله‌خر: فیلم» (Jackass: The Movie) عرضه شد و اگرچه در ابتدا منتقدین از آن رویگردان بودند، اما در سال‌های بعد چندگانه محبوبیت بیشتری یافت و برخوردها به این اثر تغییر کرد. آن فیلم امتیاز ۴۹ درصد دریافت کرد، در حالی که دنباله‌های «کله‌خر: شماره دو» (Jackass: Number Two) در سال ۲۰۰۶ به امتیاز ۶۴ درصد و قسمت سوم (Jackass 3) امتیاز ۶۶ درصد دریافت کرد. امتیاز مخاطبین «کله‌خر برای همیشه» در «راتن تومیتوز» نیز به ۹۵ درصد رسیده است.

در «کله‌خر برای همیشه» ستارگان سابق چندگانه از جمله «جانی ناکسویل»، «استیو-او»، «کریس پونتیوس»، «دیو انگلند»، «وی من»، «دنجر ارن»، و «پرستون لیسی» بازگشتند. بازیگران جدید چندگانه نیز «جسپر»، «ریچل وولفسمن»، «شان «پوپیز مک‌اینرنی»، «زک هلمز»، و «اریک ماناکا» بودند. کارگردانی «کله‌خر برای همیشه» به «جف ترمین» سپرده شد که در کنار ناکسویل و «اسپایک جونز» از جمله تهیه‌کنندگان پروژه بود.

ناکسویل اخیراً در مصاحبه با مجله GQ تأکید کرد که «کله‌خر برای همیشه» آخرین «نمایش سوارکاری» او خواهد بود: «احساس می‌کنم که بسیار خوش‌شانس بوده‌ام که فرصت بازی در این فیلم‌ها را به دست آورده‌ام و هنوز سر پا هستم.» او اضافه می‌کند: «می‌دانم برای چه چیزی قرارداد بسته‌ام. خودم آن بدلکاری‌ها را نوشته‌ام.»

«استیو او» در این مصاحبه می‌گوید: «بازی در «کله‌خر» در این سن مانند گذشته است با دو تفاوت مهم. استخوان‌های ما راحت‌تر می‌شکند و برای بی‌هوش کردن کامل ما ضربه سختی لازم نیست.

چندگانه «کله‌خر» تاکنون نزدیک به نیم میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است، در حالی که بودجه تولید‌ آن‌ها در مجموع به ۵۰ میلیون دلار می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید