news-background
news-background

اولین تریلر سریال Shining Girl با بازی الیزابت ماس

اپل تی‌وی+ با انتشار یک تریلر، تاریخ پخش سریال «دختران درخشان» (Shining Girls) را اعلام کرد. این سریال با بازی «الیزابت ماس» ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. ماس با کمپانی «لاو اند اسکوالر» در تولید پروژه‌ همکاری کرده و «لئوناردو دی‌کاپریو» به واسطه کمپانی «اپین وی» در ساخته شدن سریال نقش داشته است.

داستان سریال «دختران درخشان» که بر اساس رمانی به همین نام نوشته «لورن بیوکس» ساخته شده، در مورد ولگردی است که «دختران درخشان» را به قتل می‌ساند. ماس نقش یک خبرنگار به نام «کربی مازاراچی» را بازی می‌کند که یک حمله وحشیانه را تجربه کرده و در تلاش است این فرد را به دام بیندازد. «واگنر مورا» در نقش همکار ماس ظاهر خواهد شد و «فیلیپا سو»، «ایمی برنمان» و «جیمی بل» دیگر بازیگران این سریال هشت اپیزودی خواهند بود.

ماس می‌گوید: «آسیب روحی کربی این است که او نمی‌داند دقیقاً فرد متجاوز چه کسی بوده است، و این مسئله او را دیوانه می‌کند. مهم جنسیت آن فرد نیست، بلکه این حقیقت است که هیچ‌وقت نخواهد دانست که او چه کسی بوده است...»

ماس به خاطر نقش‌آفرینی در سریال «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) جوایز بسیاری از جمله امی و گلدن گلوب را هم به عنوان بازیگر و هم تهیه‌کننده دریافت کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید