news-background
news-background

واکنش دونالد ترامپ به استعفای رئیس شبکه CNN: «شیادی در کلاس جهانی»

«دونالد ترامپ» مدیر شبکه سی‌ان‌ان را «شیادی در کلاس جهانی» خواند. «جف زاکر» از ژانویه سال ۲۰۱۳ رئیس شبکه‌های سی‌ان‌ان بود و ۲ فوریه اعلام کرد که به دنبال افشای رابطه‌اش با یکی از همکارانش استعفا می‌دهد.

ترامپ با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «جف زاکر، شیادی در کلاس جهانی است که شبکه سی‌ان‌ان که مدت‌هاست با کاهش بیننده و چالش خبرهای واقعی روبروست را در اختیار داشت و به دلایل مختلف به آخر خط رسید، اما بیشتر به این علت که سی‌ان‌ان بینندگانش و همه افراد دیگر را از دست داد. حالا فرصتی پیش آمده تا «اخبار کذب» را از سکان هدایت کنار بزنیم چون شاید مهم‌تر مسئله اصلاح رسانه‌های جریان اصلی در کشور و سراسر دنیا، و در این مورد سی‌ان‌ان است. جف زاکر رفت – مبارک همه!»

زاکر در سال ۲۰۰۰ رئیس کمپانی ان‌بی‌سی اینترتینمنت بود، جایی که ترامپ برنامه «کارآموز» (The Apprentice) را داشت. ترامپ در دوران ریاست جمهوری‌اش اغلب از سی‌ان‌ان انتقاد می‌کرد و آن را مرکز نشر اخبار کذب می‌نامید.

زاکر در نامه‌ای که به کارمندان شبکه ارسال کرده می‌گوید: «برای بررسی پرونده تصدی «کریس کوئومو» در سی‌ان‌ان، از من در مورد رابطه‌ای از روی رضایت با نزدیک‌ترین همکارم پرسیده شد، کسی که بیش از ۲۰ سال است با او همکاری می‌کنم. این رابطه در سال‌های اخیر رشد کرده بود. از من خواسته شد این رابطه را افشا کنم اما نکردم. اشتباه کردم. در نتیجه، امروز استعفای خود را اعلام می‌کنم.»

«ورایتی» گزارش داده است که این همکار ناشناس «الیسون گولاست» بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید