news-background
news-background

تندیوی نیوتن: شان پن یک احمق وراج است

«تندیوی نیوتن» به اظهارات جنجالی «شان پن» در مورد فمینیزه شدن مردان واکنش نشان داده است.

«تندیوی نیوتن» به اظهارات «شان پن» واکنش نشان داد. ستاره «۲۱ گرم» (21 Grams) و «رودخانه مرموز» (Mystic River) در مصاحبه با «ایندیپندنت» گفته بود که «ژن بزدلی» باعث شده مردان «فمینیزه» شوند.

نیوتن در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «رفیق چه می‌گویی؟ واقعاً؟ یک احمق وراج هستی... در گذشته مردی جذاب بودی اما حالا فقط غم‌انگیزی.» ستاره «وست‌ورلد» (Westworld) اضافه می‌کند:‌ «جلوی دخترت [این حرف‌ها را زده‌ای]؟! دخترک بیچاره. خدا را شکر که مادرش زن آگاهی است. خواهش می‌کنم درخشش فیلم «لیکوریش پیتزا» (Licorice Pizza) را با این چرندیات خراب نکن.»

پن گفته بود: «من جزو افرادی هستم که معتقد است مردان در فرهنگ آمریکایی فمینیزه شده‌اند. فکر نمی‌کنم بی‌رحمی یا بی‌عاطفگی یا بی‌احترامی به زن ربطی به مرد بودن داشته باشد، یا اینکه حتی در گذشته داشته است. اما فکر نمی‌کنم که برای برخورد درست با زن باید زن شد.»

پن اضافه می‌کند: «زنان بسیار قدرتمندی در زندگی من بوده‌اند که مردانگی را نشانه سرکوب علیه خودشان نمی‌دانند. به نظر من، یک ژن بزلی وجود دارد که باعث شده مردم جین‌های خودشان را رها کنند و دامن بپوشند.» در این گزارش آمده است که «دیلن پن» دختر این بازیگر در حین این مصاحبه «ساکت» بوده و به نقطه نامعلومی خیره مانده است.

پن در ادامه در مورد افرادی واکسن-ستیز می‌گوید: «گاهی مردم فکر می‌کنند آزادی و امتیازات ویژه به آنان این حق را می‌دهد که ضد-شهروند باشند، شهروندانی ناکارامد باشند. آن‌هایی که به دنبال نوعی علم ساختگی‌اند تا به واکسن نزدنشان مشروعیت بخشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۴۱

واقعا زر مفت زده شان پن... حتی دخترش هم کنارش اینجوری بود که این چه زریه تو میزنی....

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۱۷

همیشه شعور شان پن چندین قدم جلوتر از قشر متوسط جامعه بوده.... دیگه این خانوم هم داره سعی میکنه باپرت کردن خودش این وسط از جاذبه و اعتبار شان پن بزرگ برای دیده شدن استفاده کنه.... جالبه که حرف دپن اونجایی تایید میشه که کسی این زنه رو پیگرد نمیکنه...... آفتاب آمد دلیل آفتاب

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۱۸

همین که صدای یکی مثل تو بلند شده معلومه حرفش اثربخش بوده خود زنا هم نمیدونن بزرگ ترین دشمنشون همین کمپین های فمنیستی ان که در ظاهر طرفدار اونان ولی در باطن دارن بدتر اونا رو خوررد میکنن

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۳۰

\"یک ژن بزلی وجود دارد که باعث شده مردم جین‌های خودشان را رها کنند و دامن بپوشند.\" یعنی هر کسی که دامن بپوشه بزدله ؟ لباس چه ربطی به میزان بزدل بودن یک نفر داره ؟، حالا جنسیت کسی که اون را میپوشه هرچیزی باشه مگه اهمیتی داره . بعد ژن بزدلی دقیقن چیه ؟ احتمالن از کشفیات جدید ایشونه. مزخرف گویی هم حدی داره .

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۰۷

درمورد زنان نگفته بزدلیه. درمورد مردایی گفته که انقدر سوسول و بزدل به بار میان که به دامن و چیزای غیرمردونه پناه میبرن.

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۰۵

فمینیست وطنی پیدا شد. ?

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۱۷

حق با آقای شان پنه.

نمایش اسپویل