news-background
news-background

شان پن: ژن بزدلی مردان را فمینیزه کرده

پن می‌گوید یک «ژن بزدلی» وجود دارد که مردان را به کنار گذاشتن شلوار جین و پوشیدن دامن وادار کرده است.

«شان پن» ادعا می‌کند که «ژن بزدلی» باعث شده مردم «جین‌هایشان را رها کنند و دامن بپوشند. این بازیگر برنده اسکار در مصاحبه با «ایندیپندنت» می‌گوید: «مردان از نگاه من، فمینیزه شده‌اند.»

پن که اخیراً در فیلم «روز پرچم» (Flag Day) به همراه دخترش دیده شده اضافه می‌کند: «زنان بسیار قدرتمندی در زندگی من بوده‌اند که مردانگی را نشانه سرکوب علیه خودشان نمی‌دانند. به نظر من، یک ژن بزلی وجود دارد که باعث شده مردم جین‌های خودشان را رها کنند و دامن بپوشند.» در این گزارش آمده است که «دیلن پن» دختر این بازیگر در حین این مصاحبه «ساکت» بوده و به نقطه نامعلومی خیره مانده است.

پن در ادامه در مورد افرادی واکسن-ستیز می‌گوید: «گاهی مردم فکر می‌کنند آزادی و امتیازات ویژه به آنان این حق را می‌دهد که ضد-شهروند باشند، شهروندانی ناکارامد باشند. آن‌هایی که به دنبال نوعی علم ساختگی‌اند تا به واکسن نزدنشان مشروعیت بخشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۲۶

فردا بدبختو مجبور میکنن عذرخواهی کنه ولی چیزی که باید میگفت رو گفت و لذت بردیم ... . بعد این حرفش اون تصویری از شان پن تو ذهنم اومد که به ایران صفر کرده بود و اون ژست نشستن مردای ایرانی رو گرفته بود و سیگار میکشید.

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۰۵

You\ re goddamn right کراش زدم روت ?

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۰۰

اولی رو خوب گفته ولی راجع به واکسن، مزخرفات چپ بین الملل رو تکرار کرده. واکسن نزدن باعث سرایت و به خطرافتادن جان سایر شهروندان نمیشه و صرفا از خطر مرگ اون شخص ممکنه جلوگیری کنه..

نمایش اسپویل
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۰۶

مشکل من این نیست. مشکل من اون عده ای هست که آزادی افراد رو به بهانه ی واکسن یا ماسک نزدن میخوان محدود کنن یا بهشون حمله میکنن. جالبه که همون افراد اصلا کاری به آزمایشگاه ووهان چین ندارن که عامل انتشار ویروس بوده..

نمایش اسپویل
۹ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۲۴

بله ایده اول واکسن فردیه و باعث ایمنی خود فرد میشه و سرایت ویروس رو قطع نمیکنه ولی یه فایده گروهی هم داره اونم اینه که اگه شما واکسینه بشید و بعد به ویروس مبتلا شید یماری شما خفیف تر خواهد بود این خودش باعث کاهش مراجعین به بیمارستان ها میشه. شاید اگه کادر درمان سرشون خلوت باشه تو بیمارستان بهتر بتونن کار کنن و این وسط از مرگ یه نفر جلوگیری شه همینطور طول درمان تو افراد واکسینه شده کوتاه تره طوری که به فاصله 3 4 روز تستشون منفی میشه در حالی که واسه خود من که قبل از واکسن زدن کرونا گرفتم تا 2 هفته تستم مثبت بود و این یعنی ناقل بودم با اینکه حالم بهتر بود

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۰۹

بالاخره یکی تو هالیوود پیدا شد که جرات زدن این حرفارو داشته باشه

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۰۶

? Ma man ?

نمایش اسپویل