news-background
news-background

تاریخ پخش سریال لایو-اکشن Halo از پارامونت+ با انتشار تریلر رسمی اعلام شد

سریال لایو-اکشن «هیلو» (Halo) ۲۴ مارس ۲۰۲۲ از پارامونت+ پخش خواهد شد. این تاریخ پخش در تیزر مسابقه فوتبال آمریکایی سینسیناتی بنگالز و کانزاس سیتی چیفس که یکشنبه شب برگزار شد، گنجانده شده بود. تریلر رسمی سریال که در واقع اولین تریلر سریال نیست، در حین برگزاری مسابقه روی ایر رفت و جزئیات بیشتری از داستان فاش کرد.

داستان سریال «هیلو» در مورد انسان‌هایی است که دنیا را به تصرف درآورده‌اند و با بیگانگان فضایی در پیکارند. «پابلو شرایبر» در «هیلو» نقش «مستر چیف» یا «اسپارتان جان-۱۱۷»  را بازی کرده است در حالی که دیگر بازیگران سریال «ناتاشا مک‌الهون» در نقش «دکتر هالسی»، «جن تیلور» در نقش «کورتانا» پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی تاریخ بشر، «بوکیم وودباین»، «شابانا ازمی»، «ناتاشا کالزاک»، «الیو گری»، «یرین ها»، «بنتلی کالو»، «کیت کندی»، «چارلی مورفی» و «دنی ساپانی» خواهند بود.

«فرانک اوکانر» مدیر هنری سریال می‌گوید: «ما اساساً می‌خواهیم از محوبیت، تاریخچه، قوائد و شخصیت‌های «هیلو» موجود در هر جایی که برای یک روایت خطی منطقی باشد استفاده کنیم، اما این سریال و بازی را تفکیک کنیم تا قوائد کلی را بی‌اعتبار نکنیم و یا اقداماتی غیرطبیعی انجام ندهید که نشان دهد یک بازی ویدیویی اول-شخص را به زور به یک سریال تلویزیونی تبدیل کرده‌ایم. قوائد بازی و اشکال گسترده‌ترش در رمان‌ها، کامیک‌ها و دیگر نشریات اساسی و اریجینال است و تا وقتی که بازی‌های «هیلو» را می‌سازیم از بین نخواهند رفت.»

این سریال ابتدا در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و یکی از عناوین اریجینال اکس‌باکس بود اما به فاصله کوتاهی پس از بسته‌شدن «استودیوهای اکس‌باکس اینترتینمنت» به شوتایم منتقل شد. این اقتباس در سال ۲۰۱۸ از شوتایم چراغ سبز گرفت.

فصل اول سریال «هیلو» در قالب ۹ اپیزود ساخته شده و ۲۴ مارس ۲۰۲۲ از پارامونت+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید