news-background
news-background

داکوتا جانسون: جسی آیزنبرگ در محل فیلمبرداری Social Network رفتار دوستانه‌ای نداشت

«داکوتا جانسون» می‌گوید «جسی آیزنبرگ» در محل فیلمبرداری فیلم «شبکه اجتماعی» (Social Network) رفتار دوستانه‌ای نداشته است. جانسون در آن فیلم به کارگردانی «دیوید فینچر» که داستانی در مورد شکل‌گیری فیسبوک توسط «مارک زاکربرگ» با بازی آیزنبرگ روایت می‌کرد، برای اولین بار بازی در یک فیلم بلند را تجربه کرد و با «اندرو گارفیلد» هم-بازی بود. در این فیلم جانسون نقش یکی از دانشجویان استنفورد را بازی کرد که دوست دختر «شان نپستر» با بازی «جاستین تیمبرلیک» بود.

جانسون در مصاحبه با گارفیلد برای مجله «ونتی فر» به یاد می‌آورد که در محل فیلمبرداری پروژه در سال ۲۰۱۰ برای صرف ناهار کنار آیزنبرگ و گارفیلد نشسته است: «تو و جسی در آن فیلم خیلی سرتان شلوغ بود، و من به دلایل روشن فقط چهار ثانیه قرار بود بازی کنم، اما چند روز در محل فیلمبرداری ماندم و فقط نگاه می‌کردم. به یاد می‌آورم که یک روز وقتی ناهار می‌خوردید کنار شما نشستم، و تو از من هزاران سؤال پرسیدی. تو بسیار دوستانه بودی اما به من اعتنا نکرد. شاید در شخصیتش فرو رفته بود.» گارفیلد پاسخ می‌دهد: «شاید برایش طاقت‌فرسا بوده...» جانسون به میان حرف گارفیلد می‌پرد: «زیبایی من.»

جانسون چهار سال پس از «شبکه اجتماعی»‌ در فیلم اروتیک «پنجاه طیف گری» (Fifty Shades of Grey) بازی کرد. او به‌تازگی در «دختر گمشده» (The Lost Daughter) مقابل «الیویا کولمن» دیده شده و تحسین منتقدین را برانگیخته است. گارفیلد به‌تازگی با «تیک تیک بوم» (tick, tick... BOOM) برنده گلدن گلوب شده است.

آیزنبرگ امسال اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان تحت عنوان «وقتی نجات دنیا را تمام کردی» (When You Finish Saving the World) را در جشنواره ساندنس اکران کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید