news-background
news-background

وسترن حماسی Horizon: کوین کاستنر برای اولین بار از سال ۲۰۰۳ پشت دوربین می‌رود

«کوین کاستنر» برای اولین بار از سال ۲۰۰۳ و فیلم «چراگاه آزاد» (Open Range) پشت دوربین می‌رود تا وسترن «افق» (Horizon) را کارگردانی کند. این فیلم ۲۹ آگست در یوتا فیلمبرداری خواهد شد.

کاستنر علاوه بر کارگردانی در این وسترن حماسی نقش‌آفرینی خواهد کرد و با کمپانی «تریتوری پیکچرز» یکی از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود. این بازیگر ۶۷ ساله چند سالی است که در سریال پربیننده «یلوستون» (Yellowstone) پارامونت نقش‌آفرینی می‌کند اما مدت‌هاست که قصد تولید «افق» را دارد. این فیلم اثری شبیه به «رقص با گرگ‌ها» (Dances With Wolves) توصیف شده که در سال ۱۹۹۰ هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای کاستنر را کسب کرد.

فیلم «افق» یک دوره ۱۵ ساله از پیش از جنگ داخلی تا پس از آن را پوشش خواهد داد. کاستنر به «ددلاین» در مورد این پروژه می‌گوید:‌ «بسط آمریکا به سمت غرب یکی از مملو از خطر و دسیسه‌ها از عناصر طبیعی گرفته تا برخورد با بومیانی که در آن سرزمین زندگی می‌کردند، و عزم و گاهی بی‌رحمی آن‌هایی که قصد سکونت داشتند. «افق» داستان این سفر را به شکلی صادقانه و قابل درک روایت خواهد کرد، دیدگاه‌ها را برجسته و عواقب تصمیمات سرنوشت‌ساز شخصیت‌ها را برجسته می‌کند.» مراحل انتخاب بازیگران از ماه فوریه آغاز خواهد شد.

سریال «یلوستون» امسال برای اولین بار به فصل اهدای جوایز راه پیدا کرد و نامزد جایزه «اتحادیه بازیگران» (SAG) شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید